gardeshban.ir

هتل ۳ ستاره روستاولی ۳۶ بای سیم در مرکز شهر تفلیس و ۲۰۰ متری تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است.
کد خبر: ۴۸۴۱۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰-1400 September 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۳ ستاره روستاولی ۳۶ بای سیم در مرکز شهر تفلیس و ۲۰۰ متری تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است. این ملک حدود ۴۰۰ متر تا تئاتر روستاولی و ۱.۱ کیلومتر تا میدان آزادی فاصله دارد. 

نقاط دیدنی محلی مانند باغ وحش تفلیس، آکادمی ملی علوم گرجستان، موزه ملی گرجستان، کلیسای جامع تثلیث تفلیس و قلعه ناریکالا تفلیس در نزدیکی هتل واقع شده‌اند و موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه می‌شوند. 

تالار کنسرت تفلیس ۱ کیلومتر و کاخ ریاست جمهوری ۱۹ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس گرجستان را داشته باشید، هتل Hotel Rustaveli 36 by SAME Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی عالی و نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری تفلیس گزینه ایده آلی برای مسافران و گردشگران به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس

این هتل برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و نظافت روزانه را ارائه می‌دهد. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی وجود دارد. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 امکان کرایه ماشین و دوچرخه نیز برای میهمانان فراهم شده است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. 

قبل از رزرو اتاق در هتل Hotel Rustaveli 36 by SAME Tbilisi توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه خود به داخل هتل بیاورید. به هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی با ارائه هزینه اضافی بهره مند شوید. 

میهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی استفاده کنند. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. 

زبان‌هایی که در پذیرش صحبت می‌شود شامل انگلیسی، روسی و گرجی است و از میهمانان تقاضا می‌شود که در صورت نیاز در مورد منطقه مشاوره درخواست کنند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. 

از دلایل انتخاب هتل روستاولی ۳۶ برای اقامت در تفلیس می‌توان به قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین اشاره کرد. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق در این هتل تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل

روش‌های سرگرمی زیادی از جمله اسکی، کلاس‌های آشپزی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، اسب سواری، قایق رانی و ماهیگیری برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در هتل Hotel Rustaveli 36 by SAME Tbilisi در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود، شرکت کنید. موسیقی زنده نیز در این هتل اجرا می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Hotel Rustaveli 36 by SAME Tbilisi عبارتند از: اتاق دبل اقتصادی، اتاق دبل استاندارد و اتاق توئین. هتل دارای اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، میز، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، تخت خواب‌های راحت و تجهیزات تهیه چای و قهوه است. در هر واحد برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل

هتل روستاولی ۳۶ بای سیم فاقد رستوران است اما میهمانان می‌توانند برای صرف ناهار و شام به رستوران‌هایی که در نزدیک هتل وجود دارد بروند. هر روز صبح، صبحانه قاره‌ای در این هتل سرو می‌شود. انواع کوکی‌های خوشمزه، شکلات، تنقلات و میوه نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۷۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع ارمنی سنت جورج: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا شهربازی متاتسمیندا تفلیس: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس: ۱۰.۴ کیلومتر

هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس؛ اقامت در مرکز شهر با قیمت مناسب+عکس

هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس؛ اقامت در مرکز شهر با قیمت مناسب+عکس

هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس؛ اقامت در مرکز شهر با قیمت مناسب+عکس

هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس؛ اقامت در مرکز شهر با قیمت مناسب+عکس

هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس؛ اقامت در مرکز شهر با قیمت مناسب+عکس

هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس؛ اقامت در مرکز شهر با قیمت مناسب+عکس

هتل روستاولی ۳۶ بای سیم تفلیس؛ اقامت در مرکز شهر با قیمت مناسب+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار