gardeshban.ir

محمدرضا لواسانی تاکید کرد: با اجرای طرح "بنزین برای همه" هیچ تغییری در وضعیت سهمیه تاکسی‌ها ،خودروهای عمومی و گازوییلی ایجاد نمی‌شود.
کد خبر: ۴۸۸۵۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰-1400 October 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی با تاکید بر این که ذخیره کارت‌های سوخت به‌قوت خود باقی است، تصریح کرد: با اجرای این طرح، هیچ تغییری در وضعیت سهمیه تاکسی‌ها، خودروهای عمومی و گازوییلی ایجاد نمی‌شود و خانواده‌ آنها نیز مشمول این طرح و حائز نفری ۲۰لیتر بنزین می‌شوند.

وی با بیان اين مطلب که سامانه‌ عرضه‌ی بنزین آزاد برای افراد فاقد خودرو یا دارای سهیمه‌ اضافه طراحی شده است، افزود: در این سامانه، هم‌می‌توان از میزان موجودی بنزین مطلع شد و هم آن را برای ‌بازار اینترنتی بنزین به فروش برساند.

لواسانی بر تسهیل و تسریع در ارائه‌ی خدمات این سامانه تاکید کرد و گفت: همه مردم می‌توانند آن را در گوشی خود نصب کرده و استفاده کنند.

وی همچنین در خصوص افرادی که خودرو ندارند و یا از سهمیه‌ خود استفاده نکردند، خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند سهمیه سوخت خود را با عرضه در بخش فروش اپلیکیشن مربوطه، به فروش برسانند.

لواسانی با تاکید بر این‌که طرح "بنزین برای همه" شامل همه‌ی کسانی‌ که خودرو ندارند می‌شود، ادامه داد: در این طرح مردم ایران در دو گروه دسته‌بندی می‌شوند: گروه نخست کسانی هستند که همه سهمیه‌شان را مصرف می‌کنند؛ و گروه دوم را کسانی شامل می‌شوند که تمام یا بخش از سهمیه‌شان مصرف‌نشده باقی می‌ماند.

لواسانی با بیان این‌که با اجرای طرح سهمیه‌ی بنزین، نگرانی‌های مردم برطرف خواهد شد، تصریح کرد: با اجرای طرح، هرمقدار که می‌خواهید بنزین بزنید.

وی افرود: اگر میزان بنزینی که زده‌ می‌شود بیشتر از سهمیه باشد، بخش "سهمیه" و "آزاد" جداگانه محاسبه خواهد شد و افراد متوجه می‌شوند که چند لیتر بنزین سهمیه‌ای و چند لیتر بنزین آزاد استفاده شده است، و از میزان پرداختی خود مطلع می‌شوند.

طرح "بنزین برای همه" به‌منظور بهره‌مندی همه‌ی مردم از سرمایه‌ی ملی، در کیش به عنوان نقطه‌ی شروع اجرا می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار