gardeshban.ir

فرودگاه محل رفت و آمد است و افراد زیادی آنجا رفت و آمد می کنند و از برخی مکان های فرودگاه فوقالعاده آلوده هستند پس بهتر است تا حد امکان از آنها دوری کنید.
کد خبر: ۴۸۹۸۴
تاریخ انتشار : شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰-1400 October 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
فرودگاه محلی است که افراد زیادی در آن رفت و آمد می کنند و در نتیجه جای تعجب نیست که این محل پر از جرم، آلودگی و باکتری باشد اما بعضی از قسمت های فرودگاه هستند که بیش از هر جای دیگری با میکروب ها و آلودگی ها مواجهند. 

در این قسمت از بهداشت و سلامت  قصد داریم کثیف ترین قسمت های فرودگاه را به شما معرفی کنیم.

مغازه ها

معمولا مغازه های فرودگاه و قسمت هایی که مربوط به پرداخت پول هستند، بخاطر این که افراد در دقایق اخر در انجا تجمع کرده و خرید می کنند، کثیف ترین جای فرودگاه محسوب می‌ شوند و بیشترین حد جرم و آلودگی در آن قرار می گیرد، زیرا افراد زیادی از این قسمت ها استفاده می کنند.

مسیر مخصوص چک کردن لوازم

این مسیر به خاطر این که جایی است که همه باید از آن عبور کنند، در نتیجه تمام آلودگی‌‌ ها و جرم های حاصل از بدن، لباس و وسایل و افراد به آن انتقال پیدا می‌ کند و در نتیجه جای تعجب نیست که آلوده ترین قسمت فرودگاه باشد؛ مخصوصاً دسته هایی که در اطراف این اتاق ها قرار می‌ گیرد. اکثر ما به طور ناخودآگاه به آن ها تکیه می دهیم و دستمان را رویشان می‌ گذاریم که باعث می‌ شود جرم ها و آلودگی ها خیلی راحت در آن جا تجمع پیدا کند.


دسته های صندلی داخل گیتِ فرودگاه

معمولاً افراد زمان زیادی را در سالن فرودگاه منتظر می‌ مانند تا نوبت پروازشان برسد. صندلی هایی که روی آن می نشینند و منتظر می مانند و به دسته های آن تکیه می‌ کنند. دسته های صندلی؛ از آن جایی که برخورد زیادی با افراد مختلف دارد، در نتیجه جزء کثیف ترین قسمت ها محسوب می‌ شود.

دکمه های فشاری شیر آب

بسیاری از افراد از این دکمه های فشاری برای شستن دست ها و مرطوب کردن بدن استفاده می‌ کنند اما بهتر است که شما یک بطری آب همراه داشته باشید و از آن ها استفاده نکنید، زیرا دکمه های فشاری زمانی استفاده می شود که دست شما کثیف است و می‌ خواهید که دست تان را بشویید. در نتیجه دکمه ها یک وسیله بسیار کثیف محسوب می شوند.

سلف چک در کیوسک ها

این سلف چک‌ ها به گونه ‌ای طراحی شده که باعث می‌ شود کار فرودگاه خیلی سریع‌ تر انجام شود اما از طرفی همه افرادی که در آن سالن هستند، باید از آن استفاده کنند و در نتیجه برخورد زیادی با انواع جرم و آلودگی ها و انسان های متفاوت دارند و این قسمت جزء کثیف ترین قسمت های فرودگاه محسوب می‌ شود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار