gardeshban.ir

نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا با وجود شیوع اُمیکرون در کشورهای بیشتر همچنان قصد برگزاری تا یک ماه دیگر را دارد، اما الزامات جدیدی را تعیین کرده است. با این وجود، ایران همچنان قصد دارد در این نمایشگاه شرکت کند.
کد خبر: ۴۹۰۳۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰-1400 October 05
گردشبان (gardeshban.ir) :


کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جدیدترین الزامات بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان که از سوی دبیرخانه نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا تعیین شده است، اطلاع داد: فیتور در ژانویه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود اما براساس الزامات جدید که همه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان موظف به رعایت آن هستند، داشتن گواهی‌نامه واکسیناسیون برای شهروندان اتحادیه اروپا الزامی شده است. اتباع کشور ثالث بر مبنای شرایط فعلی اسپانیا باید کد QR سلامت سفر اسپانیا را داشته باشند و از شرکت‌کنندگانی که قادر به ارائه این گواهی‌ها نیستند، خواسته می‌شود نتیجه آزمایش آنتی‌ژن منفی ارائه دهند.

نمایشگاه فیتور از ۱۹ تا ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۲ برابر با ۲۹ دی تا ۳ بهمن ۱۴۰۰ در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود. بنا بر اطلاعیه این نمایشگاه، بیش از ۸۰ درصد جمعیت این کشور واکسینه شده‌اند و این پروتکل جدید، مکمل اقدامات و الزاماتی است که قبلاً اعلام شده بود.

ایران برای حضور در این نمایشگاه گردشگری اعلام آمادگی کرده و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مسؤول برپایی غرفه و پاویون ایران در فیتور است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار