gardeshban.ir

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از دریافت سند مالکیت زمین ۹ هکتاری در جوار مجموعه جهانی تخت‌جمشید خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۶۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰-1400 October 08
گردشبان (gardeshban.ir) :


خشایار نیکزادفر گفت: بر اساس تبصره ۲ ماده یک قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری مصوب سال  ۸۲، مجلس شورای اسلامی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی وارث تمامی اموال و دارایی‌های سازمان ایران‌گردی‌ و جهان‌گردی سابق است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با بیان اینکه این شرکت به‌عنوان عامل تصدی‌گری و بازوی اجرایی وزارت متبوع است، افزود: در سال‌های گذشته برخی از این اموال در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش‌ فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی داشت.

نیکزادفر با اشاره به اقدامات اخیر انجام شده توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: اخیرا مالکیت ۹ هکتار زمین در مرودشت و در جوار تخت‌جمشید به نام شرکت سند خورده است. با جذب سرمایه‌گذار و انجام اقدامات لازم این زمین با لحاظ و رعایت الزامات میراثی تخت جمشید وارد چرخه گردشگری کشور می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار