gardeshban.ir

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در ارتفاعات البرز بارش برف، باران، کولاک و شرایط جوی ناپایدار پیش‌بینی می‌شود که در این روزها کوهنوردان نباید به ارتفاعات صعود داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۲۸۳
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰-1400 October 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
صادق ضیائیان با بیان این که در هفته جاری بارش مناسبی در نیمه جنوبی کشور خواهیم داشت، اظهار کرد: طی این مدت در ارتفاعات زاگرس، استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به میزان بالای بارندگی‌ها در این هفته گفت: در ارتفاعات استان کرمان بارش برف را شاهد خواهیم بود و روز یکشنبه (۱۲دی ماه) بارش‌ها حجیم پیش‌بینی می‌شود و دوشنبه (۱۳دی ماه) در ارتفاعات رشته کوه البرز و زاگرس بارش برف دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به پدیده‌های جوی غالب در کوهستان‌ها گفت: روز سه شنبه (۱۴دی ماه) پدیده جوی خاصی در ارتفاعات مورد انتظار نیست و بارش برف و باران نداریم. پدیده غالب در کوهستان‌ها به شکل وزش باد است که بدین سبب کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

 وی افزود: روز چهارشنبه (۱۵دی ماه) در رشته کوه‌های البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: برای روز دوشنبه (۱۳دی ماه) و چهارشنبه (۱۵دی ماه) در ارتفاعات البرز بارش برف، باران، کولاک و شرایط جوی ناپایدار پیش‌بینی می‌شود که در این روزها کوهنوردان نباید به ارتفاعات صعود داشته باشند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار