gardeshban.ir

روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، انتشار یک خبر در فضای مجازی مبنی بر انتصاب یکی از مدیران پرحاشیه دولت قبل در دبیرخانه مناطق آزاد را تکذیب کرد.
کد خبر: ۴۹۹۴۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰-1400 October 27
گردشبان (gardeshban.ir) :


به نقل از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در پی تخریب‌های اخیر و اخبار کذبی که طی ماههای گذشته بر علیه دبیرخانه مناطق آزاد منتشر شده روز گذشته نیز خبری کذب با مضمون «بکارگیری یکی از مدیران پرحاشیه دولت روحانی در جایگاه مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی» به همراه عکسی در حین استفاده از مواد مخدر (مربوط به دو سال قبل) در فضای مجازی منتشر شده که متولیان آن مدعی شده‌اند که ایشان به عنوان مشاور حکم دریافت داشته است.

روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ضمن تاکید بر جعلی بودن خبر یاد شده بر لزوم دقت بیشتر در بازنشر مطالب و لزوم توجه جدی تر به صحت سنجی پیش از فرآیند باز نشر اخبار تاکید کرده و اعلام می‌کند که هیچگونه حکمی در دولت سیزدهم برای فرد مذکور صادر نشده است و این اخبار کذب صرفاً برای تشویش اذهان و زیر سوال بردن عملکرد مطلوب نیروهای جهادی دبیرخانه مناطق ازاد و توسط افراد معلوم الحال و فاسد جعل و منتشر می‌شود.

همچنین این دبیرخانه، حق پیگیری حقوق در خصوص جعل عنوان و انتشار اخبار ناصحیح منتصب به این شورا را برای خویش محفوظ می‌داند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار