gardeshban.ir

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از عدم ممنوعیت و محدودیت تردد به مشهد و خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۲۵
تاریخ انتشار : شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ حسین میش‌مست در خصوص وضعیت ورود و خروج به مشهد و شهرهایی با وضعیت کرونایی نارنجی اظهار کرد: تابع ستاد کرونا هستیم و منتظریم مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص ممنوعیت یا محدودیت ورود به شهرها بر اساس رنگبندی کرونایی به ما ابلاغ شود.

وی تاکید کرد: تا صبح شنبه هیچ بخش‌نامه‌ای از سوی پلیس راهور ناجا و ستاد ملی کرونا به ما ابلاغ نشده و هیچ ممنوعیت و محدودیتی در مبادی ورودی مشهد و خراسان رضوی اجرا نخواهیم کرد. حتی خودروها بر اساس کارت واکسن یا تست پی‌سی‌آر منفی نیز کنترل نخواهند شد.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد ریزش برف در برخی شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله محدوده قوچان، درگز، سرولایت، جوین، تربت‌حیدریه و نیشابور بودیم. برف همراه با باد شدید و کولاک برخی مسیرها را مسدود کرده بود. مسیر قوچان به درگز از روز گذشته به دلیل ریزش برف و از شب گذشته به دلیل کولاک و یخ زذگی سطح جاده تا ساعت ۷ صبح امروز مسدود بود که بازگشایی شد.

میش‌مست ادامه داد: در حال حاضر کلیه محورهای خراسان رضوی باز هستند و هیچ مشکلی بابت ریزش برف و کولاک وجود ندارد. فقط تردد در محور درگز به دلیل بارش برف مشکل داشت که با وجود بازگشایی نیاز به استفاده از زنجیرچرخ ندارد. فقط سطح معبار محور قوچان و درگز کمی لغزنده است.

وی در تصادفات ناشی از برف و کولاک در محورهای خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی در حوزه پلیس‌راه سبزوار به ثبت رسیده است. یک وسیله نقلیه به دلیل استفاده از تلفن همراه در حاشیه جاده توقف کرده بود که یک دستگاه کامیون در مسیر سبزوار به نیشابور به علت عدم دید کافی با این خودرو برخورد داشته و یک کودک ۷ ساله جان باخته است. همچنین ۸ فقره تصادف جرحی با ۱۳ نفر مجروح و ۵ مورد هم تصادف خسارتی گزارش شده است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی یادآور شد: رانندگان حتما تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. عامل بسیاری از تصادفات سرعت است، اگر بتوانیم این مورد را کنترل کنیم میزان تصادفات کاهش پیدا خواهد کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار