gardeshban.ir

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر جریان‌سازی برای الگو شدن داستان‌های ناگفته در سطح ملی، از تلاش برای تسری دادن این مدل فعالیت در میان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۹۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 12
گردشبان (gardeshban.ir) :


مهدی جمالی نژاد در بازدید از پاویون اصفهان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، به فعالیت‌های اولیه برای شکل‌گیری این پروژه اشاره کرد و گفت: از ابتدا اعتقاد داشتیم که این کار پهنه وسیعی را در بر می‌گیرد و می‌دانستیم که می‌تواند در ارتقای همه حوزه‌ها و بر همه شاخص‌های شهر اصفهان تأثیرگذار باشد. مسئولان اتاق بازرگانی از ابتدا پیشران پروژه بودند و من هم چه مدتی که در استانداری فعالیت می‌کردم و چه بعد که در شهرداری مشغول شدم از این فعالیت‌ها حمایت کردم.

وی تصریح کرد: اعتقاد داشتم این کار می‌تواند به جریان‌سازی در کشور منجر شود و البته هنوز هم جا دارد که برای پروژه جریان سازی انجام شود. چرا که معتقدم علی‌رغم اینکه شهرداران و مدیران خیلی درباره برند گردشگری صحبت می‌کنند، معنایش را نمی‌دانند و به اهمیتش پی نبرده‌اند.

معاون وزیر کشور افزود: امیدوارم این جریان‌سازی در تمام شهرها و روستاهای کشور انجام شود چرا که منفعتش برای کل کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از ویدئوهای داستان‌های ناگفته اصفهان را طی مدت انتشار مشاهده کرده، تصریح کرد: این روایت‌ها بسیار زیادند. همه، فقط نیمه عیان اصفهان را می‌بینند اما گنج‌های پنهان شهر را خیلی‌ها نمی‌شناسند. به نظرم اگر این موارد بازیابی شوند، بسیار اتفاق خوبی رقم می‌خورد.

جمالی نژاد تاکید کرد: اصفهان کار ارزشمندی را شروع کرده و من به عنوان رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تلاش می‌کنم که این کار ارزشمند را به همه کشور تسری دهم.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر این که پروژه اصفهان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: ما در حال حاضر ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا و دهیاری داریم که می‌توانند از داستان‌های ناگفته اصفهان الگو بگیرند.

وی تصریح کرد: کار بسیار ارزشمندی است که نه فقط در حوزه گردشگری بلکه به صورت بنیادین در حوزه معرفی شهر، صنایع دستی، ظرفیت‌ها، هویت و میراث فرهنگی شهر بسیار مؤثر است.

جمالی نژاد گفت: امیدوارم این همکاری‌ها با همین انرژی ادامه داشته باشند و نتیجه نهایی ثمره‌ای برای ارتقا و توسعه شهری اصفهان در بر داشته باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار