gardeshban.ir

محبی درباره وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، جاده هزار تا ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه مسدود است. تردد در تمامی جاده های کشور نیز به شکل روان در حال انجام است و گزارشی از اخلال در ترافیک نشده است.
کد خبر: ۵۰۵۰۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ سیاوش محبی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده های کشور گفت: گزارش ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم، مرکزی، همدان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران و سمنان است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز توصیه می‌کنیم که هموطنان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت الزام یا اصرار بر انجام سفر حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، زنجیر چرخ از الزامات تردد از گردنه ها و جاده های برفگیر است و از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف و پاک کن خودروها نیز مطمئن شوند.

معاون عملیات پلیس راه کشور ادامه داد: رانندگی با فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه از دیگر الزامات رانندگی در شرایط بارندگی است.

محبی درباره وضعیت ترافیکی جاده ها نیز گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، جاده هزار تا ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه مسدود است. تردد در تمامی جاده های کشور نیز به شکل روان در حال انجام است و گزارشی از اخلال در ترافیک نشده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار