gardeshban.ir

برای اقامت در ایروان هتل‌های زیادی وجود دارند و می‌توانید از آنجا به سایر شهرها و مناطق اطراف هم سر بزنید.
کد خبر: ۵۰۵۵۵
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
ارمنستان یکی از قدیمی‌ترین ملت‌های باقیمانده در دنیا به حساب می‌آید. در نتیجه جمعیت زیادی از مسافران از سرتاسر جهان به سراغش می‌آیند تا شاهد شگفتی‌های تاریخی‌اش باشند و همچنین با توسعه‌های مدرنش آشنا شوند. به خاطر مساحت جغرافیایی کوچک این کشور، بیشتر گردشگران در ایروان اقامت می‌کنند و سفرهای کوتاهی هم به شهرها و مناطق اطراف دارند. در این راهنما فهرستی از بهترین هتل‌های این شهر را برایتان فراهم کرده‌ایم تا تمام نیازهایتان را پوشش دهند.

حیات پلیس ایروان

این هتل گزینه‌ای عالی و مناسب بوده و با امکانات بی‌شمارش در مرکز شهر واقع شده است. «حیات پِلِیس ایروان» (Hyatt Place Yerevan) برای مسافران کاری و کسانی که به کنفرانس می‌روند ایده‌آل بوده و بسیار شیک، مدرن و به میزانی باورنکردنی راحت است. مهمانان به مرکز ورزشی هم دسترسی دارند و گزینه‌های غذا و نوشیدنی بسیار متنوعی را پیش روی خود خواهند دید. حتی می‌توانید از نزدیکی این هتل به رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف ایروان هم بهره‌مند شوید.



دابل تری هتل هیلتون

«دابل تری هتل هیلتون» (DoubleTree Hilton) در نزدیکی میدان جمهوری واقع شده و یک مرکز سلامتی و اسپا، سالن ورزش و سونا دارد که آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای ریلکس کردن بعد از یک روز طولانی در شهر می‌کنند. اتاق‌ها به زیبایی چیدمان شده‌اند و قسمت نشیمن دارند. تمام این امکانات با مناظر زیبای کوهستان آرارات و نوشیدنی‌های رایگان داخل اتاق و سایر اقلام ضروری مانند حوله حمام، دمپایی و سشوار تکمیل می‌شوند.



یوروپ هتل

«یوروپ هتل» (Europe Hotel) در فاصله ۵۰۰ متری از «کلیسای جامع سورپ کریکور لوساوریچ» (Sourp Krikor Lusavorich) واقع شده و اتاق‌هایی با دکور مدرن، تلویزیون کابلی و تهیه مطبوع در اختیار مهمانانش می‌گذارد. این هتل برای کسانی که دوست دارند در مرکز همه چیز و نزدیک به جاذبه‌های اصلی شهر باشند ایده‌آل است اما مطمئن باشید که آرامش و راحتی شما هم تضمین می‌شود.



ماریوت ایروان

این هتل در مرکز میدان جمهوری واقع شده و به سادگی می‌تواند جایگاه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در ایروان را به خود اختصاص دهد. «ماریوت هتل ایروان» (Marriott Hotel Yerevan) به خاطر جذب تنوع زیادی از مهمانان از مسافران کاری گرفته تا توریست‌ها شهرت دارد و حتی خانواده کارداشیان‌ها هم آن را انتخاب کرده‌اند. می‌توانید در پاسیوی هتل نشسته و مردم ایروان را تماشا کنید. از لیموزین‌های تزئین شده و فروشندگان خیابانی که انجیر و توت می‌فروشند تا نمایش آبنماها در شب شما را سرگرم خواهند کرد.



پاریس هتل ایروان

«بوتیک هتل پاریس ایروان» (Paris Hotel Yerevan) در مرکز شهر ایروان واقع شده و شیک بودن خاص فرانسوی را منعکس می‌کند. دکور لابی با رنگ‌های کرمی و خنثی تزئین شده و به خانه‌های شیک پاریسی شباهت دارد. اتاق‌های مهمان هم به همین اندازه زیبا بوده و در زمینه راحتی و دیزاین حرفی برای گفتن دارند. برای صبحانه، ناهار و شام با غذاهای لذیذ فرانسوی از شما پذیرایی خواهد شد و در عصرهای گرم می‌توانید به سراغ رستوران پشت بام بروید و غروب خورشید را تماشا کنید.



بست وسترن کانگرس هتل

«بست وسترن کانگرس هتل» (The Best Western Congress Hotel) به ویژه برای خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ ایده‌آل است. امکانات این هتل برای یک اقامت راحت و دلچسب مناسب هستند و مرکز سلامتی هم برای مهمانان در نظر گرفته‌اند. همچنین می‌توانید از سونای روسی هم استفاده کرده و خستگی یک روز طولانی گردش و ماجراجویی را از تن در بیاورید. بر خلاف بسیاری هتل‌های دیگر ایروان، کانگرس هتل یک استخر شنای بزرگ هم دارد.



نوا هتل ایروان

«نوا هتل» (Nova Hotel Yerevan) موقعیتی مرکزی داشته و با دیزاین مدرن و رنگ‌های درخشان از شما پذیرایی می‌کند. تمام جاذبه‌های مهم مانند تئاتر اپرا و باله یا میدان جمهوری در نزدیکی شما خواهند بود. در هر اتاق یک کتری برای چای وجود دارد تا بتوانید در تمام ساعات روز خستگی خود را در کنید. بسیاری از اتاق‌ها هم مجهز به مبل و کاناپه هستند تا اقامتتان هر چه بیشتر راحت باشد.



آنی پلازا هتل

«آنی پلازا هتل» (Ani Plaza Hotel) یک استخر شنای سرپوشیده و باشگاه ورزشی دارد. این هتل در منطقه تفریحی و تجاری شهر واقع شده و در فاصله اندکی از میدان جمهوری، اپرا هاوس، گالری ملی و آبنما قرار دارد. اتاق‌های این هتل چهار ستاره، فرش‌های گرم و نرم، رنگ‌هایی گرم و تهیه مطبوع دارند و مناظری پانورامیک از کوهستان آرارات را هم به شما هدیه می‌کنند.



هتل ناسیونال

«هتل ناسیونال» (Hotel National) یک گزینه لوکس اقامت برای گردشگرانی است که دوست دارند اقامتی راحت در یک بوتیک هتل شیک را تجربه کنند. میدان جمهوری از این هتل تنها ۳ دقیقه فاصله داشته و امکانات بی‌شماری برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده که شامل یک مرکز ورزشی مجهز، استخر سرپوشیده زیبا و همچنین سالنی باشکوه برای معاشرت با دیگران می‌شود. همچنین یک رستوران عالی هم داخل هتل وجود دارد که اکثر مهمانان از آن راضی هستند.



خیابان شمالی

«خیابان شمالی» (Northern Avenue) که کمتر از یک دهه سن دارد، به سرعت در حال رشد و توسعه است و فروشگاه‌های لوکس دیزاینرها، بوتیک‌ها‌ و رستوران‌های خوبی در آن به چشم می‌خورند. «هتل خیابان شمالی» درست در همین خیابان واقع شده و برای کسانی که دوست دارند در قسمت جدید و در حال توسعه یک شهر قدیمی اقامت داشته باشند مناسب است. این هتل با ویژگی‌های شیک، مدرن و خاصی طراحی شده و یک پلکان مارپیچ خیره‌کننده دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً در رستوران اسپانیایی هتل غذا بخورید چون به خاطر غذاهای مدیترانه‌ای شهرت یافته است.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار