gardeshban.ir

اگر به دنبال سوغاتی‌های جالب، دکوری برای خانه، لباس‌های خیابانی و هر چیز دیگری می‌گردید، می‌توانید روی ونکوور حساب کنید.
کد خبر: ۵۰۵۷۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
آیا مقصد بعدی شما شهر ونکوور است؟ آیا شما هم عاشق خرید کردن در سفر هستید؟ می‌توانید روی مراکز خرید و خیابان‌های تجاری این شهر بزرگ حساب کنید و هر آن چیزی که لازم دارید را در گوشه و کنارش بیابید.

اگر به دنبال سوغاتی‌های جالب، دکوری برای خانه، لباس‌های خیابانی و هر چیز دیگری می‌گردید، می‌توانید روی ونکوور حساب کنید. در اینجا از برندهای لوکس گرفته تا محصولات وارداتی ارزان را می‌توان پیدا کرد و مطمئن باشید که در ۱۰ جایی که برای خرید به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید تمام آن چیزی را که در سر دارید بیابید.

۱. خیابان رابسن و آلبرنی

وقتی صحبت از خرید کردن در ونکوور به ویژه در زمینه مد می‌شود، نمی‌توان خیابان «رابسن» (Robson) با شهرتی جهانیش را نادیده گرفت. در خیابان رابسن گستره‌ای وسیع از مغازه‌های با قیمت متوسط را می‌بینید که از برندهای مطرح بین‌المللی مانند زارا، تا برندهای خاص کانادایی مانند «لو شتو» (Le Chateau) و «پلِنتی» (Plenty) را در خود جای داده است. از این خیابان می‌توانید خیلی سریع و با پای پیاده به مرکز خرید «پسیفیک» (Pacific) برسید که مغازه‌هایی مشابه دارد. برای خرید از مغازه‌های لوکس شامل برندهای هرمس، گوچی و تیفانی، به سمت خیابان «آلبرنی» (Alberni) رفته و از خریدهای شیک و گران قیمتتان لذت ببرید.

مراکز خرید ونکوور

۲. ساوت گرانویل

«ساوت گرانویل» (South Granville) یکی از بهترین خیابان‌های خرید ونکوور به شمار می‌رود. اینجا یک مکان عالی برای خریدهای لباس، عتیقه، مبلمان مدرن، کتاب، لوازم خانه و آشپزی و حتی آثار هنری معاصر است. مغازه‌ها از فروشگاه‌های معروف بین‌المللی تا بوتیک‌های بی‌همتای کوچک محلی متغیر بوده و می‌توانید همه جور چیزی را در اینجا پیدا کنید.

مراکز خرید ونکوور

۳. گستاون

«گستاون» (Gastown) محل استقرار مد گران قیمت مستقل، مانند پوشاک مردانه لوکس در «رودن گری» (Roden Gray) یا جین‌های بی‌نظیر «دیوتیل دنیم» (dutil denim) است. حتی اگر به دنبال  مغازه‌هایی با بهترین طراحی داخلی در شهر هم هستید، باید به همین قسمت بیایید. گستاون یکی دیگر از مقاصد خرید اعلای شهر ونکوور به حساب می‌آید. برخی از بهترین گالری‌های هنری، مغازه‌های عتیقه‌فروشی و پوشاک خیابانی هم در اینجا پیدا می‌شوند.

مراکز خرید ونکوور

۴. مین استریت

برای یک تجربه خرید بی‌همتا، شیک و انتخاب از بین دیزاین‌های کانادایی، باید به خیابان ۲۰ تا ۲۲ از «مین استریت» (Main Street) سر بزنید. در «توییگ اند هاتی» (Twigg & Hottie) برخی از بهترین و جالب توجه‌ترین طراحان بومی و مستقل مشغول فعالیت هستند و در «یوجین چو» (Eugene Choo) هم پوشاک آقایان و بانوان را خواهید دید. برای انتخاب از بین جواهرآلات بومی و محصولات مد روز با قیمت‌های خوب هم می‌توانید به «برفوت کونتسا» (Barefoot Contessa) بروید.

مراکز خرید ونکوور

۵. خیابان چهارم غربی

خیابان چهارم غربی در قلب «کیتسیلانو» (Kitsilano) و در فاصله اندکی از ساحل واقع شده است و در بین مردم یک مقصد خرید شناخته شده برای پوشاک بارداری و لوازم کودک به شمار می‌رود. البته مغازه‌های پوشاک ورزشی، به ویژه یوگا و فروشگاه‌هایی خوشمزه‌ای مانند «کندی آیزل» (Candy Aisle) هم در اینجا پیدا می‌شوند.

مراکز خرید ونکوور

۶. گرانویل آیلند

یکی از معروف‌ترین قسمت‌های شهر ونکوور، «گرانویل آیلند» (Granville Island) بوده که با مغازه‌هایی هیجان‌انگیز پر شده اشت. قطعاً اینجا تنها مقصدی محبوب برای گردشگران نیست! مشتریان می‌توانند از بین انبوهی از اسباب بازی‌ها در «بازار کودکان» (Kids Market) خرید کرده و حتی در مغازه‌های بومیِ مخصوص دکور خانه، جواهرآلات یا هنر گشت و گذار کنند. البته بازدید از «بازار عمومی گرانویل آیلند» را هم نباید از دست داد.

مراکز خرید ونکوور

۷. چایناتاون

«چایناتاون» (Chinatown) پر از مغازه‌های گوناگون بوده و بیش از آن چه که بتوانید تصور کنید در خود غافلگیری جای داده است. اگر به دنبال جایی برای خرید از محصولات وارداتی چینی، مبلمان، لباس، هدیه‌های بی‌همتا، دکور خانه و زیورآلات هستید، این محله یک مقصد ایده‌آل خواهد بود. همچنین بازارهای میوه تازه و مواد غذایی، مغازه‌های داروی سنتی چینی، کتاب‌، موسیقی و DVD‌های چینی هم در اینجا فراوان هستند.

مراکز خرید ونکوور

۸. متروپلیس ات متروتاون

این مرکز خرید همانطور که از نامش برمی‌آید، بزرگ‌ترین مرکز خرید بریتیش کلمبیا بوده و یکی از بهترین مقاصد خرید در شهر ونکوور به شمار می‌آید. در «متروپلیس ات متروتاون» (Metropolis at Metrotown) بیش از ۴۵۰ مغازه، به علاوه رستوران، سینما و رویدادهای بی‌همتا وجود دارد. این مرکز خرید چند طبقه عظیم، در «بِرنابی» (Burnaby) واقع شده و با قطار تنها ۳۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

مراکز خرید ونکوور

۹. هولت رنفرو و دبی

برای خرید در ونکوور انتخاب‌های فراوانی دارید؛ اما دو تا از بهترین گزینه‌ها با قیمت متوسط، «دِبِی» (The Bay) و «هولد رِنفرو» (Holt Renfrew) باشکوه هستند. دبی برای خرید‌های مربوط به ازدواج مانند مبلمان، لوازم خانگی و حتی مد لباس مقصد خوبی به حساب می‌آید. هولت رنفرو که تنها یک شعبه در مرکز شهر ونکوور دارد، به صورت تخصصی روی مد تمرکز داشته و برندهای طراحان شیک و مطرح را به نمایش می‌گذارد.

مراکز خرید ونکوور

۱۰. کریسدیل ویلج

«کِریسدِیل ویلِج» (Kerrisdale Village) که در جنوب غرب ونکوور واقع شده، تمام مغازه‌هایش در یک خیابان (خیابان ۴۱ از «میپل» تا «لارچ») واقع شده و گشت و گذار و انتخاب از میان محصولات آن‌ها را کاری راحت می‌کند. اینجا پر از مغازه‌های بومی و بوتیک‌ بوده و برای خرید هدیه، غذاهای مخصوص یا پوشاک شیک برای کودکان ایده‌آل است.

مراکز خرید ونکوور
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار