gardeshban.ir

در نشست مشترک مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری –صنعتی و ویژه اقتصادی بر توسعه و رونق اقتصادی فعالیت مناطق بندری، و امضای تفاهم‌نامه همکاری تاکید شد.
کد خبر: ۵۰۵۷۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
بنا به اعلام سازمان بنادر و دریانوردی، در نشست مشترک مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری –صنعتی و ویژه اقتصادی بر توسعه و رونق اقتصادی علاوه بر بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مشترک دو دستگاه، بررسی تفاهم‌نامه جامع همکاری و تفکیک وظایف، بین سازمان بنادر و دریانوردی و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری –صنعتی و ویژه اقتصادی در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست که جلیل اسلامی؛ معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و احمد جمالی؛ معاون اقتصادی دبیرخانه اقتصادی، حضور داشتند، طرفین بر ایجاد تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر و تنظیم و مبادله تفاهم نامه جامع همکاری و تفکیک وظایف توافق کردند.

اسلامی با بیان اینکه مناطق آزاد به واسطه مزایایی که دارند می‌توانند در رونق مناطق بندری تأثیر داشته باشند، افزود: رویکرد سازمان بنادر این است که کارکرد بندرگاه‌های کشور صرفاً تخلیه و بارگیری نبوده و از اراضی پسکرانه‌ای بنادر برای فعالیت‌های ارزش افزوده در بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی استفاده شود.

پیش از این و در راستای افزایش تعامل و هم افزایی مناطق ویژه اقتصادی و آزاد بندری با دبیرخانه شورای‌عالی مناطق،مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست همکاری مشترک با مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، بر تدوین راهکار‌های اجرایی جهت رونق فعالیت در مناطق بندری تاکید کرده بودند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار