gardeshban.ir

استخر AURA SKYPOOL Dubai یا به فارسی هاله استخری در ارتفاع ۲۰۰ متری است، مرتفع‌ترین استخر ۳۶۰ درجه جهان است که مناظری باور نکردنی به نخل جمیرا و افق درخشان خلیج فارس ارائه می‌کند.
کد خبر: ۵۲۷۰۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
استخرهای اینفینیتی (به اصطلاح بی نهایت) امروزه از مدرن ترین و پر تقاضاترین طراحی استخرهای شنا هستند. البته که در زبان فارسی به این گونه طرح ها ، استخرهای شنا بیکران هم گفته می شود که از لحاظ معنایی جالب تر است. استخر بی نهایت یا استخر حاشیه بی نهایت ، استخری است که اول از همه روبروی یک منظره وسیع و خاص قرار گرفته باشد و در یک یا چند طرف آن دارای لبه پایین تر است تا ظاهر و نما محیط را برای همیشه ادامه دهد.

البته در لبه روبرو منظره معمولا از متریال شیشه استفاده می شود و با سرازیر شدن آبشار بر روی آن ، با این کار شما محدوده ای برای استخر نخواهید داشت و همانند این می شود که استخر شما حد و مرزی ندارد و تا دور دست ها ادامه دارد. معمولا استخرهای بی نهایت در کنار سواحل و پشت بام ها که آب دریا و آبی آسمان ترکیب می شوند و جلوه بی نهایت می گیرند طراحی می شوند.

استخر AURA SKYPOOL Dubai یا به فارسی هاله استخری در ارتفاع ۲۰۰ متری است، مرتفع‌ترین استخر ۳۶۰ درجه جهان است که مناظری باور نکردنی به نخل جمیرا و افق درخشان خلیج فارس ارائه می‌کند. ائورا تجربه‌ای بی‌نظیر است که احساس فوق العاده ای برای شما رقم خواهد زد.

عرشه استخر 

یک شنای ۳۶۰ درجه و شیرجه  زدن را تجربه کنید. این عرشه که توسط فضای سبز و عناصر طبیعی و تزئینات سطح بالا احاطه شده است، یک فضای زیبا است و پر جنب و جوش است. تخت‌های یک یا دو نفره برای آفتاب‌ گرفتن واقعا جذاب است، مکان عجیب برای استراحت و لذت بردن از مناظر پانوراما بدون مانع از مکان‌های دیدنی دبی همچون نخل جمیرا، برج العرب، برج خلیفه و … از آن هستند.

سالن استخر اینفینیتی

فضایی خلاقانه در محطیی رو باز، آسمان را با عناصر طبیعی ترکیبی از هوا، آب و باد می آمیزد. و کنار هم قرار گرفتن مواد طبیعی گرم، لمس مکرر هندسی مدرن و فضای سرسبز و همچنین نمایی از شهر را که زیر پای خود دارید، سالن غذاخوری AURA را به محیطی عالی برای خلق خاطرات تبدیل می‌کند.

غذا و نوشیدنی

AURA با معرفی منوی الهام گرفته از حال و هوای خاص خود، بهترین مکان برای صرف غذاهای پیچیده و در عین حال بی سر و صدا به سبک خاص در آسمان است. مجموعه ای از  غذاهای بین‌المللی توسط سرآشپز معروف کریگ بست که به دقت تنظیم شده‌اند را می توانید در این استخر میل کنید.


استخر اینفینیتی Aura دبی؛ مرتفع‌ترین استخر ۳۶۰ درجه جهان+ عکس

استخر اینفینیتی Aura دبی؛ مرتفع‌ترین استخر ۳۶۰ درجه جهان+ عکس


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار