gardeshban.ir

معرفی/
هتل فور سیزن دوحه، از هتل‌های ۵ ستاره و زیبای دوحه است که در قلب پایتخت قطر قرار گرفته و امکانات رفاهی عالی و فوق‌العاده لوکس برای مهمانان فراهم کرده است.
کد خبر: ۵۳۰۵۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل فور سیزن دوحه، از هتل‌های ۵ ستاره و زیبای دوحه است که در قلب پایتخت قطر قرار گرفته و امکانات رفاهی عالی و فوق‌العاده لوکس برای مهمانان فراهم کرده است. 

اگر قصد خرید بلیط جام جهانی قطر را دارید، هتل فور سیزن دوحه را برای تجربه اقامت راحت و دل‌چسب رزرو کنید. 

موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و دقیقا در فاصله یک دقیقه‌ای از ساحل واقع شده است. مهمانان در این هتل هر روز چشم انداز زیبا و دلربای دریای آبی رنگ را تماشا می‌کنند. 

وجود ساحل اختصاصی، از امتیازات مثبت و قابل توجه هتل به حساب می‌آید. همچنین هتل، به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان دارد.

مهمانان می‌توانند از جاذبه‌های دوحه همچون بازار سوق واقیف دوحه که یک منطقه زیبا و تاریخی است، پارک انگری برد، موزه ملی قطر و ... بازدید کنند. کارکنان هتل Four Seasons Hotel Doha بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و تلاش می‌کنند با انجام دقیق و به موقع وظایفشان، رضایت مهمانان را جلب کنند. این روزها گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قیمت تور قطر، ویزای قطر و شرایط سفر با قطر ایرلاین را بررسی و بلیط هایشان را رزرو می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل فور سیزن دوحه

امکانات و خدمات متنوع در هتل فور سیزن دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

 مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. 

لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ATM، اتاق چمدان، مرکز تجاری، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. 

پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج،خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، خدمات کودکیاری، خدمات شاتل فرودگاهی، امکانات برای معلولین، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز، تجهیزات باربکیو و ... وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای تنفس و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. 

مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل فور سیزن دوحه حیوانات خانگی بدون دریافت هزینه مازاد پذیرش می‌شوند.

ضمنا، کارکنان هتل فور سیزن دوحه به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی،اندونزی، رومانی، روسی، فیلیپینی، چینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل

در هتل فور سیزن دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل فور سیزن دوحه شامل اتاق های کینگ دلوکس، کینگ پرمییر، توئین، سوئیت خانواده و ... هستند. 

چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و ساحل دل انگیز و جذاب تشکیل داده است. مهمانان هر روز منظره آبی رنگ دریای خلیج فارس را مقابل چشمانشان خواهند داشت و از تماشای این منظره انرژی خواهند گرفت. 

دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، لوکس و جذاب بوده و با اسباب و اثاثیه اعلا و درجه یک چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های فوق‌العاده دل‌باز و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. 

تمام آن چه از یک اقامت لوکس انتظار دارید، در واحدهای این هتل تمام و کمال مهیا گشته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل فور سیزن دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در هتل فور سیزن دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. در طول روز مهمانان می‌توانند به بازی ورزش‌هایی چون تنیس یا اسکواش بپردازند و یا به ورزش‌های آبی در ساحل اختصاصی هتل مشغول شوند. 

در داخل هتل نیز دو استخر روباز برای بزرگ‌سالان و کودکان وجود دارند که از محبوب‌ترین مکان‌ها برای مهمانان به حساب می‌آید. هیچ چیزی مانند شنا و حمام آفتاب در روزهای گرم لذت‌بخش نیست. 

در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. انواع خدمات ریلکسیشن نظیر ماساژها، سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام و ... در مرکز اسپای هتل ارائه می‌گردند. با استفاده از این خدمات روزی پر از آرامش و حس خوب تجربه می‌کنید.

سالن بدنسازی هتل نیز به روی مهمانان ورزشکار باز است و مهمانان می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در این سالن مجهز انجام دهند. شرکت در کلاس‌های بدنسازی نیز می‌تواند تجربه مفید و خوبی باشد. هر زمان که به کمک و راهنمایی نیاز داشته باشید، مربی مجرب و حرفه‌ای در سالن در کنارتان حاضر می‌شود. 

برخورداری از خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و موی سالن زیبایی هتل نیز به زیبا و مرتب شدن مهمانان خانم و آقا کمک شایانی می‌کند. اگر شما هم جزو مهمانانی هستید که حتی در سفر مراقبت زیبایی ظاهرتان هستید، از خدمات سالن زیبایی هتل بی‌نصیب نمانید. البته که برای کودکان هم زمین بازی در نظر گرفته شده تا در اوقات بیکاری و فراغت از بازی با کودکان دیگر و اسباب بازی‌های جذاب لذت ببرند.

رستوران هتل

در هتل فور سیزن دوحه ۹ کافه، رستوران و بار نوشیدنی جات فعالیت می‌کنند که هر کدام غذاها، میان وعده‌ها، نوشیدنی‌ها، مزه‌ها و برانچ‌های خوشمزه و بی‌نظیر به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کنند. 

برای چشیدن طعم غذاهای محلی، آسیایی، دریایی، سوشی، گریل و باربکیو، ایتالیایی، خاورمیانه‌ای، ژاپنی، بین‌المللی و ... در تمام وعده‌های اصلی و فرعی غذایی به یکی از رستوران‌های حرفه‌ای و باکیفیت هتل مراجعه نمایید. بیشترین تنوع غذایی عمرتان را در رستوران‌های این هتل تجربه و مشاهده خواهید کرد. مطمئن باشید، طعم غذاهای این هتل همگی چشیدن دارند و شما بهترین تجربه غذاخوری‌تان را در این هتل کسب می‌کنید.

فاصله هتل فور سیزن دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۹۶۵٫۶ متر
فاصله تا استادیوم ورزشی قطر اسپورت کلاب دوحه: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۷٫۸ کیلومتر


هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha

هتل Four Seasons Hotel Doha
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار