gardeshban.ir

یکی از معیارها برای گروهی از گردشگران در انتخاب هتل کیفیت صبحانه محل اقامت‌شان در طول سفر است.
کد خبر: ۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 06
گردشبان (gardeshban.ir) :



از صبحانه اغلب به عنوان مهمترین وعده غذایی روزانه یاد می‌شود هرچند ممکن است بین افراد در مورد تعریف یک صبحانه خوب توافق وجود نداشته باشد. یک پایگاه اینترنتی در بریتانیا براساس نظرات منتشرشده در اپلیکیشن «تریپ ادوایزر» (Tripadvisor) بهترین صبحانه‌ در هتل‌های مختلف در سراسر جهان را معرفی کرده است.

در جریان بررسی‌های این پایگاه اینترنتی هتل‌های ۱۱۳ کشور براساس نظر کاربران و گردشگران مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بهترین صبحانه را در هتل‌های کدام شهر می‌توان میل کرد؟

در فهرست پایگاه اینترنتی «مورنینگز» (Mornings.co.uk) از بهترین صبحانه هتل‌ها نام سه هتل در شهر لندن، پایتخت بریتانیا دیده می‌شود. یکی از این هتل‌ها که هتلی چهار ستاره است در جایگاه هشتم قرار گرفته است. نام یکی دیگر از هتل‌های لندن هم در جایگاه ششم دیده می‌شود. لقب بهترین صبحانه هتل‌های جهان در جریان بررسی‌های انجام شده به هتل «پارک پلازا» (parkplaza) در پایتخت بریتانیا رسیده است.

جایگاه دوم را هتلی در رم، پایتخت ایتالیا به خود اختصاص داده است. پس از هتل چهار ستاره آرتماید در رم نام یکی از هتل‌ها در کشور مالزی به چشم می‌خورد.

نام یک هتل دیگر از مالزی و دو هتل تایلندی نیز در بین هتل‌هایی که بهترین صبحانه را به مشتریان خود عرضه می‌کنند دیده می‌شود.

آیا کیفیت صبحانه هتل‌های لندن واقعا بالا است؟

هتل «پارک پلازا» یک مهمانسرای ۲۰ طبقه با ۱۰۱۹ اتاق است. تعداد بالای مشتریان این هتل به دلیل گنجایش زیاد آن باعث می‌شود که کاربران زیادی درباره صبحانه‌های این هتل در اپلیکیشن «تریپ ادوایزر» اظهارنظر کرده باشند.

لندن به عنوان پایتخت آشپزی یا خوراک شناسی جهان شناخته نمی‌شود اما پایتخت بریتانیا هر سال میزبان تعداد زیادی از افرادی است که به دلایل حرفه‌ای، آموزشی یا گردشگری به این شهر سفر می‌کنند. هتل‌های لندن در رقابت با یکدیگر برای میزبانی از این مشتریان چاره‌ای جز بالا بردن سطح کیفیت صبحانه‌های خود ندارند.

چه هتل‌های دیگری در اروپا به خاطر صبحانه باکیفیت خود شناخته می‌شوند؟

نام هتل‌های زنجیره‌ای و مشهوری همچون هیلتون یا رادیسون بلو در میان بهترین هتل‌های اروپا از نظر پذیرایی از مشتریان با صبحانه باکیفیت دیده می‌شود. در این میان نام یک هتل سه ستاره در سارایوو به نام هالوات نیز به چشم می‌خورد.

یکی از معیارهای اصلی گردشگران برای رضایت از صبحانه‌شان در هتل‌ها داشتن انتخاب‌ گسترده در اولین وعده غذایی روز است. مشتریان هتل هالوات در سارایوو یکی از دلایل رضایت‌شان از صبحانه‌های آن را گستردگی گزینه‌ها هنگام مراجعه به سالن غذاخوری آن عنوان کرده‌اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار