gardeshban.ir

دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: برگزاری جشنواره گردشگری ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ لازمه استفاده از ظرفیت های این رویداد در این جزیره است.
کد خبر: ۵۳۱۰۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
برگزاری جشنواره گردشگری لازمه استفاده از ظرفیت های جام جهانی در کیش است



مهرداد تاوتلی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه هتل داران این جزیره در سه محور شامل جذب توریست های خارجی، داخلی و برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ویژه به دنبال استفاده از این فرصت است.

وی اضافه کرد: تمام هتل های جزیره در حال آماده شده برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران داخلی و خارجی هستند که در این راستا آموزش منابع انسانی در حوزه های هتلداری و ارایه خدمات و تقویت موازین بهداشتی در اولویت است.

دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش یادآور شد: سهولت رزرو هتل های کیش توسط مسافران داخلی و خارجی برای تحقق اهداف از جمله رویکردهای این جامعه است که در این راستا تارنمای gokish.com به زبان فارسی راه اندازی شده و به زودی زبان های انگلیسی و عربی در آن نیز ایجاد می شود.

وی افزود: با توجه به وجود مشکلات مختلف در کشور برای هزینه کرد گردشگران خارجی به دلیل تحریم ها، به دنبال رفع این موضوع با راهکار استفاده از ارزهای دیجیتال هستیم و در این راستا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح با یکی از شرکت های داخل جزیره اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال برای هزینه کرد مسافران خواهیم بود.

تاوتلی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ویژه جام جهانی برای جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی از مهمترین راهکارهای موفقیت در این عرصه است اظهار داشت: جامعه هتلداران پیشنهاد برگزاری این جشنواره را به انجمن سرمایه گذاران متشکل از تمام فعالان اقصادی جزیره ارایه کرده است.

وی اضافه کرد: برگزاری این جشنواره به تصویب اعضا رسیده و  در حال بررسی پیشنهادات و برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره ۲۰ روز قبل از آغاز مسابقات جام جهانی تا پایان این مسابقات در جزیره کیش هستیم.

جزیره کیش ۵۰ هتل فعال دارد که شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش با ظرفیت پنج هزار و ۲۰۰ اتاق و ۱۹ هزار تخت فعال است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و حدود ۵۰ نفر در آن ساکن هستند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار