gardeshban.ir

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۱۰ اردیبهشت در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۱۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ اردیبهشت  در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

به گفته سرهنگ جهان تاب تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

او گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۱۰ شب روز جمعه ۹ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می‌باشد.

جهان تاب می گوید: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار