gardeshban.ir

معرفی/
هتل وی از سری هتل‌های ۵ ستاره هیلتون است که شهر دبی واقع‌شده است. این هتل یکی از هتل‌های بسیار مناسب برای سفرهای دونفره است.
کد خبر: ۵۳۱۳۵
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل وی از سری هتل‌های ۵ ستاره هیلتون است که شهر دبی واقع‌شده است. این هتل یکی از هتل‌های بسیار مناسب برای سفرهای دونفره بوده و با ساحل اختصاصی خود در میان توریست‌ها و گردشگران به شهرت رسیده است. 

این هتل بی‌نظیر با ۳۳ طبقه در بالاترین قسمت جاده شلوغ شیخ زاید و کانال آب دبی قرارگرفته است. از پنجره‌های هتل وی چشم‌انداز پانورامایی از افق دبی را تماشا خواهید کرد. در نزدیکی هتل وی دبی منظره دیدنی و جذاب از آب وجود دارد. این هتل زیبا تنها چند دقیقه تا جاذبه‌های دیدنی مانند مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه، مسجد الفاروق عمر بن ال خطاب و مناطق تجاری خلیج فاصله دارد. 

همچنین هتل V Hotel Dubai به بسیار جاذبه‌های گردشگری نیز دسترسی آسانی خواهید داشت. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به ۵ رستوران, یک سالن و استخر شنا و کافی‌شاپ در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل وی دبی

در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به همراه خود به مسافران داده می‌شود، البته برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است.

پارکینگ این مجموعه نیز بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. از سری امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل وی دبی می‌توان به کرایه اتومبیل برای گشت‌وگذار، آسانسور، مرکز خرید، سالن آرایشی و زیبایی، امکانات رفاهی مناسب برای افراد معلول و ویلچری اشاره کرد.

تمامی پرسنل در هتل V Hotel Dubai کارآزموده بوده و همگی به زبان انگلیسی تسلط دارند. در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و در اتاق چمدان نیز می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به این اتاق بسپارید. 

برای مسافرانی که کودک خردسال به همراه داشته باشند، محلی برای نگهداری‌شان در نظر گرفته‌شده است تا بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. 

در بخش شستشو نیز می‌توانید از امکاناتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو بهره‌مند شوید. در هتل وی دبی چندین سالن برای جلسات کاری تعبیه‌شده است که همگی شامل تجهیزاتی صوتی و تصویری هستند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد، علاوه بر آن می‌توانید از مبلمان در فضای باز بهره‌مند شوید و از تراس حمام آفتاب بگیرید. مهمانان در هنگام اقامت در این هتل می‌توانند از سالن ورزشی با مربی اختصاصی بهره‌مند شوند که این سالن انواع تجهیزات برای ورزش و یوگا ارائه می‌دهد. 

این هتل دارای آکادمی تنیس در فضای سرپوشیده و فضای باز است. سایر تفریحات ارائه‌شده در هتل V Hotel Dubai عبارت‌اند از گالری‌های هنر، کلاب‌های شبانه، اسب‌سواری و موسیقی زنده. علاوه بر موارد ذکرشده، هتل وی شامل امکانات سرگرم‌کننده مانند انواع ماساژ، اتاق بخار، خدمات آرایشی و زیبایی، حمام ترکی، مرکز سلامتی و اسپا است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق دلوکس کوئین، اتاق کینگ با چشم‌انداز کانال آب، سوئيت کینگ گرند دلوکس، سوئیت مگا کینگ، سوئیت پنت هاوس، سوئیت ویلایی، سوئيت دو خوابه. تمامی اتاق‌ها طراحی بسیار زیبایی دارند. در داخل اتاق‌ها فضای نشیمن راحت و تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره وجود دارد. 

حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز با هیچ مجموعه‌ای که قبلاً دیده‌اید یکسان نیست، زیرا وان در فضای باز طراحی‌شده است. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل V Hotel Dubai می‌توان به آشپزخانه اختصاصی اشاره کرد که شامل یخچال، کتری برقی، قهوه ساز و گاز هستند. 

همچنین با انتخاب هتل وی دبی در هنگام خرید بلیط هواپیمای دبی می‌توانید از خدماتی نظیر کمد لباس، سونا، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، فرش، کاناپه، میز کار، فضای نشیمن و فضای غذاخوری، تلویزیون و تلفن بهره‌مند شوید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محلی دور از اتاق‌ها مراجعه کنند.

رستوران هتل

در هتل وی دبی انواع زیادی غذا و نوشیدنی ارائه می‌شود. ۴ رستوران در این هتل دایر شده‌اند که عبارت‌اند از رستوران Summer Place Dubai انواع غذاهای آسیایی به‌صورت منویی، رستوران Level Seven انواع غذاهای مدیترانه‌ای به‌صورت منویی و سلف‌سرویس، رستوران V Deck غذاهای بین‌المللی به‌صورت منویی و رستوران V Lounge نیز غذاهای آمریکایی به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات هستند.

فاصله هتل وی دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج خلیفه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ دبی: ۹.۸ کیلومتر


هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton

هتل V Hotel Dubai Curio Collection by Hilton
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار