gardeshban.ir

مهر تایید سلبریتی توسط دریک که به بیرمنگام نوعی ظرافت غذائی را می‌بخشند که در غیر این صورت در شهرهای سنگین مانند کپنهاگ یافت می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۰۰
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 23
گردشبان (gardeshban.ir) :


بیرمنگام به عنوان میزبان بازی‌های مشترک المنافع ۲۰۲۲، سال جدید خود را برای هجوم ورزشکاران و تماشاگران ورزشی آماده کرده است. اما موجی از عرضه‌های غذای چشم‌گیر، "دومین شهر" بریتانیا را به عنوان نقطه‌ای عالی برای خوش‌خوراک‌ها نیز قرار می‌دهد و فراتر از "مثلث بالتی"معروفش می‌رود تا غذاخوری‌های فرقه‌ای برگر، رستوران‌های تجربی و سفره‌های سنتی و سفید را به نمایش بگذارد.

در حال حاضر پنج رستوران ستاره‌دار میشلن در بروم (بیش از هر شهر دیگری در بریتانیا، خارج از لندن ) وجود دارد، از پارنلز جایی که بهترین غذاهای بریتانیایی در کنار و کیک عسلی قرار دارند تا غذاهای پرهیاهوی هندی. مکان ناهار خوری اوفیم، که گوش ماهی اورکنی را در منوی فصلی پیشرو خود در کنار گوشت بره پائو و ماهی کاد کورما قرار می‌دهد. مهر تایید سلبریتی توسط دریک که به بیرمنگام نوعی ظرافت غذائی را می‌بخشند که در غیر این صورت در شهرهای سنگین مانند کپنهاگ یافت می‌شود.

هتل‌های قدیمی مورد علاقه نیز برای سال ۲۰۲۲ بازسازی شده‌اند، از جمله هتل بزرگ قدیمی بیرمنگام که قبلا ویران شده بود، که در اوایل سال گذشته پس از بازسازی‌های دقیق، با سر و صدای زیادی بازگشایی شد. کافه تاریخی که به خاطر ارتباطش با پیکی در زندگی واقعی شناخته می‌شود، خود را به یک مقصدی دوستانه تبدیل می‌کند، در حالی که مانور گوتیک قرن نوزدهمی، فرارهای غوطه ور و بار غذا را برای ساکنان خسته شهر ارائه می‌دهد.




کافه ها که از پلاستیک اجتناب می‌کند، بزرگ‌ترین سوپرمارکت بدون ضایعات بریتانیا است و کافی است تاپر ظروف خود را بردارید و تنقلات تهیه کنید. وقتی نوبت به ویرایش لباس‌های قدیمی مردانه و زنانه  می‌رسد، حتما آن را جستجو کنید. طیف بازیافتی لوازم جانبی و جواهرات برای هدایای زیبا برای لبخند زدن مردم ایده آل است.

محیط کم‌نور، مبلمان تیره و تابلوهای پرحرف و پرطرفدار  میشلن، آن را به یک مکان شبانه محبوب تبدیل کرده است، اما اتاق‌های خواب بوتیکی را نیز در وسط صندوق پستی می‌چرخاند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار