gardeshban.ir

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باتومی گرجستان را داشته باشید، هتل Mardi Plaza Hotel Batumi با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.
کد خبر: ۵۳۴۹۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
باتومی، یک شهر تفریحی و بندری دریای سیاه، پایتخت جمهوری آجارا گرجستان است. هتل ۳ ستاره ماردی پلازا در طبقه چهارم مرکز تجاری باتومی پلازا واقع شده و ۲ دقیقه پیاده از خلیج باتومی فاصله دارد. 

تله کابین آرگو در ۱۵۰ متری هتل قرار دارد. میدان اروپا، مجسمه علی و نینو، موزه هنر باتومی، دولفیناریوم باتومی و موزه باستان شناسی باتومی از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. کسانی که مایلند زیبایی‌های طبیعی منطقه را تجربه کنند می‌توانند از پارک ۶ می، ساحل باتومی و باغ گیاه شناسی باتومی دیدن کنند. 

برج الفبایی به ارتفاع ۱۳۰ متر، که با خط گرجی تزئین شده است، دارای یک سکوی دیدبانی در کنار دریا است. منطقه قدیمی شهر مملو از ساختمان‌های بازسازی ‌شده قرن نوزدهمی است.هتل پلازا ده دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس باتومی و ۳.۵ کیلومتر تا ایستگاه قطار باتومی فاصله دارد. فرودگاه بین المللی باتومی ۵.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. 

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باتومی گرجستان را داشته باشید، هتل Mardi Plaza Hotel Batumi با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل ماردی پلازا باتومی

میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، مینی مارکت در محل، بار و فروشگاه زیبایی از امکانات این هتل به شمار می‌آیند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل ماردی پلازا باتومی دارای تنها استخر شنای المپیک در منطقه آجارا با پشت بام متحرک، مرکز اسپا و سلامتی، سونا و خدمات ماساژ است. علاقمندان به ورزش می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. دسترسی رایگان به وای فای در سراسر هتل امکان‌پذیر است. 

میهمانان همچنین می‌توانند از خدمات جایروکوپتر که در هتل با هزینه اضافی در دسترس است بهره مند شوند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. خدمات شاتل فرودگاهی نیز با هزینه اضافی در دسترس است. 

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر این، خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و اتاق جلسه نیز در هتل وجود دارد. استعمال دخانیات فقط در مکان‌های مشخص شده مجاز است. قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. 

برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی است شرکت کنید. پرسنل مجرب و کاربلد هتل ماردی پلازا به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi دارای انواع اتاق‌های یک تخته استاندارد، سوئیت جونیور، اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق سه تخته کلاسیک، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق لوکس خانوادگی است که بسته به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل زیبا تجربه کنید. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، بالکن، وسایل مجلل مانند شومینه، مینی‌بار و حمام خصوصی دارای وان یا دوش هستند. لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی و حوله نیز در اتاق‌ها موجود است. خانه‌داری روزانه ارائه می‌شود و می‌توان سشوار درخواست کرد. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را در حد مطلوب نگه می‌دارد. در هر اتاق به راحتی می‌توانید به اینترنت بی‌سیم رایگان دسترسی داشته باشید.

رستوران هتل

هتل فاقد رستوران است. صبحانه به صورت سلف سرویس در هتل Mardi Plaza Hotel Batumi سرو می‌شود. همچنین میهمانان می‌توانند در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودشان پذیرایی کنند.

فاصله هتل ماردی پلازا باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا تله کابین آرگو: ۱۵۰ متر
فاصله تا مسجد باتومی: ۲۰۰ متر
فاصله تا فواره نپتون: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک معجزه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دولفیناریوم باتومی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی باتومی: ۸.۹ کیلومتر


هتل Mardi Plaza Hotel Batumi

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi

هتل Mardi Plaza Hotel Batumi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار