gardeshban.ir

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی و در حاشیه برگزاری همایش ملی فرهنگ و تمدن خلیج‌فارس به روایت باستان‌شناسی نمایشگاه صنایع دستی در هتل نخل کنگان برپا شده است.
کد خبر: ۵۳۵۲۵
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 30
گردشبان (gardeshban.ir) :



روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر روز جمعه به نقل از لیلا رحیمی اعلام کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی تولیدات فاخر دست بافته‌های هنرمندان و حمایت‌ از صنعتگران این استان است.

وی اظهار کرد: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تولیدات رشته‌های صنایع‌دستی دریایی، حصیربافی، زیورآلات سنتی و صنایع‌دستی چوبی است که برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.

رحیمی ادامه داد: یکی از راهکارها برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی در استان بوشهر، برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های موقت است که برپایی این نمایشگاه نیز در همین راستا انجام شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر یادآور شد: این نمایشگاه در هتل نخل کنگان تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه برپا و علاقه‌مندان می‌توانند صبح و عصر از نمایشگاه بازدید کنند.

همایش ۲ روزه فرهنگ و تمدن خلیج فارس به روایت باستان شناسی روز پنجشنبه با حضور باستان‌شناسان ملی و استانی در شهرستان کنگان با پیام تصویری علی دارابی قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز به کار کرد و تا امروز جمعه ادامه دارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار