gardeshban.ir

هتل اسمارت استی بیچ از هتل‌های چهار ستاره در بدروم ترکیه است، این هتل در منطقه گومبت واقع‌شده و جزو هتل‌های بی‌نظیر در این منطقه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۳۵۴۲
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل اسمارت استی بیچ از هتل‌های چهار ستاره در بدروم ترکیه است، این هتل در منطقه گومبت واقع‌شده و جزو هتل‌های بی‌نظیر در این منطقه به شمار می‌رود. 

این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود همواره مملو از مسافر می‌شود. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه بدروم میلاس خواهید داشت و فاصله ۳۳ کیلومتری را به راحتی طی خواهید کرد. 

توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل می‌توانید در عرض ۳ دقیقه پیاده‌روی به ساحل بدروم دسترسی داشته باشید. این هتل بی‌نظیر شامل رستوران، استخر شنای روباز فصلی همراه با باغ است و در جذب مسافر نقش زیادی دارند تا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای سفری رویایی آماده کنند. 

از ساحل‌های دیدنی نزدیک به هتل Smart Stay Beach Bodrum می‌توان به ساحل بارداکچی بی اشاره کرد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی مجهز، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارکیم اسمارت استی بیچ بدروم

در هتل اسمارت استی بیچ پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران بوده و صرافی برای تبدیل ارز تعبیه‌شده است. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل‌دسترس است. همه پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. برای برگزاری جلسات کاری می‌توانید به بخش بیزینس هتل مراجعه کنید. پارکینگ هتل اسمارت استی عمومی بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی این هتل بی‌نظیر می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر می‌شود و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. ساعت کاری استخر نیز از ۷ صبح تا ۶ عصر است. همچنین سونا، میز تنیس همراه با دارت نیز جزو امکانات تفریحی مشهور در این هتل هستند. علاوه بر ساحل اختصاصی می‌توان به امکانات باربیکیو و تراس آفتاب‌گیری اشاره کرد. 

سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Smart Stay Beach Bodrum عبارت‌اند از ایروبیک، ورزش‌های آبی، تورهای گردشگری، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب‌های کودکان، اسکواش، اسب‌سواری، صخره‌نوردی، موج‌سواری، تنیس روی میز و بیلیارد. 

بی‌شک در این هتل لحظات خوشی در انتظار شماست و اینکه از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. برای کودکان نیز انواع تفریحات در نظر گرفته‌شده که می‌توانند ساعت‌ها سرگرم شوند، زمین‌بازی روباز و سرپوشیده برای کودکان تعبیه‌شده است. باشگاه بدن‌سازی مجهز همراه با مربی اختصاصی، حمام ترکی، خدمات مربوط به زیبایی و آرایشی، انواع ماساژ، حمام عمومی و سونا جزو امکانات مربوط به‌سلامتی در هتل اسمارت استی بیچ هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل یا توئين اکونومی. اتاق‌های موجود در داخل هتل اسمارت استی بیچ همگی دارای امکانات مجهزی هستند و با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید، همچنین سایر خدمات در اتاق‌های هتل Smart Stay Beach Bodrum عبارت‌اند از فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی. 

برخی از اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی بوده و از این قسمت می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از محوطه را تماشا کنید. سایر امکانات موجود در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از مینی بار، فرش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، میز کار، بالکن همراه با مبلمان. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل

وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران موجود در این هتل سرو می‌شود. دو رستوران در این هتل دایر شده‌اند که عبارت‌اند از رستوران اول انواع غذاهای آمریکایی، ترکی، آلمانی، روسی، محلی، بین‌المللی، اروپایی و باربیکیو را در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ارائه می‌دهند و در رستوران دوم نیز انواع غذاهای آمریکایی، بریتانیایی، فرانسوی، یونانی، ایرلندی، هلندی، پیتزا، دریایی، ترکی محلی، آلمانی، بین‌المللی و اروپایی را در به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌کنند.

فاصله هتل اسمارت استی بیچ بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه دریایی بدروم: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر زکی مورن: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند بدروم: ۶.۳ کیلومتر


هتل Smart Stay Beach Bodrum

هتل Smart Stay Beach Bodrum

هتل Smart Stay Beach Bodrum

هتل Smart Stay Beach Bodrum

هتل Smart Stay Beach Bodrum

هتل Smart Stay Beach Bodrum

هتل Smart Stay Beach Bodrum

هتل Smart Stay Beach Bodrum
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار