gardeshban.ir

هتل کیمبرلی هتل‌ ۳ ستاره در مانیل فیلیپین واقع‌شده است. این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و از میهمانان سراسر دنیا میزبانی می‌کند.
کد خبر: ۵۳۵۴۴
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کیمبرلی هتل‌ ۳ ستاره در مانیل فیلیپین واقع‌شده است. این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و از میهمانان سراسر دنیا میزبانی می‌کند، مخصوصاً زوج‌های جوان برای ماه‌عسل این هتل را انتخاب می‌کنند و سفری خاطره‌انگیز برای خود رقم می‌زنند. 

هتل کیمبرلی دارای شاتل فرودگاهی بوده و تنها کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. هتل کیمبرلی در منطقه مالات در مانیل قرار دارد و از اینجا تا ایستگاه پدرو گیل و چندین مرکز خرید دسترسی آسانی خواهید داشت. 

همچنین فاصله فرودگاه بین‌المللی نینوی آکوینو در ۹ کیلومتری هتل واقع‌شده است. به دلیل محل قرارگیری هتل Hotel Kimberly Manila تا نقاط دیدنی شهر مانیل فاصله اندکی وجود دارد و به‌راحتی می‌توانید از آکواریوم مانیل، موزه ملی فیلیپین، رصدخانه ملی مانیل و موزه‌های مانیل بازدید کنید. 

امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل کیمبرلی مانیل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده و ضد سیگاری، رستوران، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی و بار.


امکانات عمومی هتل کیمبرلی مانیل

یکی از امکانات مشهور این هتل آزاد بودن ورود حیوانات خانگی است، بدین‌جهت حیوان دوستان تمایل زیادی به رزرو این هتل دارند. از امکانات ارائه‌شده در هتل کیمبرلی می‌توان به پذیرش شبانه‌روزی اشاره کرد و اینکه در لابی می‌توانید به اتاق چمدان وسایل و بارهایتان را بسپارید. همچنین برای تبدیل ارز به صرافی موجود در لابی سر بزنید. 

خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی در لابی این هتل انجام می‌گیرند. مرکز بیزینس نیز با ارائه خدمات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها دایر شده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به قصد کار و تجارت عازم این شهر می‌شوند، همچنین می‌توانند از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل اعم از اتاق‌ها، رستوران، محوطه و لابی قابل‌دسترس است. 

در صورت اقامت در این هتل توجه داشته باشید که پارکینگ وجود ندارد و برخی از مسافران که ممکن است به‌وسیله ماشین شخصی سفر کنند، باید به دنبال محل پارک مناسب و امن در محوطه هتل باشند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی تسلط داشته و با مسافران سراسر جهان ارتباط برقرار می‌کنند. 

برای رفت‌وآمد در میان طبقات مختلف در این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. با کرایه اتومبیل از لابی هتل Hotel Kimberly Manila می‌توانید به نقاط مختلف شهر بروید.

امکانات تفریحی هتل

از تفریحات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تورهای پیاده‌روی اشاره کرد. همچنین در هتل کیمبرلی می‌توانید از خدمات مربوط به اسپا بهره‌مند شوید، انواع ماساژ در مرکز اسپای این هتل ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در هتل کیمبرلی مانیل عبارت‌اند از سوئیت خانواده پریمییر با آشپزخانه، اتاق خانواده دلوکس، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق توئين سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق خانواده سوپرییر، اتاق تریپل دلوکس، اتاق توئين دلوکس، اتاق کوادروپل سوپرییر، لافت کیمبرلی کوئین، لافت خانواده کیمبرلی و استودیو پریمییر با آشپزخانه. 

در داخل اتاق‌های هتل Hotel Kimberly Manila سیستم تهویه مطبوع هوا به کار گذاشته‌شده است، همچنین سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، تلویزیون و تلفن، میز کار، کتری برقی. 

با توجه به اینکه تمامی اتاق‌ها از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت همه مسافران مخصوصاً مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. بر اساس قوانین رایج در هتل Hotel Kimberly Manila استعمال سیگار ممنوع اعلام‌شده است. تمامی اتاق‌ها دارای دیوار و پنجره عایق صدا هستند و اقامتی با آرامش در انتظار شماست.

رستوران هتل

در رستوران هتل کیمبرلی مانیل می‌توانید انواع غذاهای آسیایی را سفارش داده و نوش جان کنید.


فاصله هتل کیمبرلی مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا آکواریوم مانیل: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی فیلیپین: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه سانتیاگو: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا رصدخانه ملی مانیل: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آسیا مال: ۷.۴ کیلومتر


هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila

هتل Hotel Kimberly Manila
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار