gardeshban.ir

این هتل در مرکزی‌ترین قسمت پایتخت فرانسه واقع شده و از شرایط بسیار خوب و ایده آلی برای میزبانی از مهمانانش برخوردار است.
کد خبر: ۵۳۵۸۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل لی رلایس دس هالس پاریس از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاریس است. این هتل در مرکزی‌ترین قسمت پایتخت فرانسه واقع شده و از شرایط بسیار خوب و ایده آلی برای میزبانی از مهمانانش برخوردار است. 

علاوه بر اینکه مهمانان Hôtel Le Relais des Halles Paris در فضای داخلی این اقامتگاه شرایط مطلوبی دارند، دسترسی آنها به اماکن دیدنی شهر نیز به راحتی انجام می‌شود. 

این عوامل باعث می‌شوند که اغلب گردشگران بلافاصله پس از خرید بلیط هواپیما پاریس به فکر رزرو اتاقی در هتل لی رلایس دس هالس پاریس باشند.

اتاق‌های هتل لی رلایس دس هالس پاریس

هتل لی رلایس دس هالس پاریس اتاق‌هایی در اختیار شما قرار خواهد داد که دکوراسیون آنها زبانزد خاص و عام است. دکوراسیونی با سبک آنتیک که حال و هوای خاصی به سفر رمانتیک شما به شهر پاریس خواهد داد. 

علاوه بر داشتن چنین دکوراسیون زیبایی، این اتاق‌ها از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردارند. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق‌های هتل لی رلایس دس هالس پاریس می‌توان سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تخت و کمد را مطرح کرد. 

البته در این اتاق‎ها حمامی اختصاصی همراه با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و با کیفیت نیز تعبیه شده است تا از این بابت هم مشکلی متوجه اقامت مهمانان نشود.

چند نکته درباره هتل لی رلایس دس هالس

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris دارای بخش پذیرش ۲۴ ساعته است. کارکنان این بخش و چند بخش دیگر هتل می‌توانند به سه زبان مختلف انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی با شما مکالمه کنند. این هتل ارائه دهنده صندوق امانات به مهمانانش نیز هست. 

همچنین سیستم گرمایشی، آسانسور و اتاق‌های عایق صوت هتل لی رلایس دس هالس همواره در دسترس مهمانان قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که فضا و بستر هتل لی رلایس دس هالس برای اقامت افراد معلول نیز کامل مناسب است.

سرویس‌های هتل لی رلایس دس هالس پاریس

هتل لی رلایس دس هالس پاریس سرویس‌های متنوعی در اختیار مهمانان خودش قرار می‌دهد که برخورداری از آنها اقامت مهمانان را بسیار راحت‌ می‌کند. 

مورد اول، سرویس حمل و نقل به فرودگاه است که باعث می‌شود از همان دقایق اول حضور در پاریس تا آخرین دقایق مسافرتتان حضور پررنگ هتل لی رلایس دس هالس را کنار خودتان حس کنید. پس از این مورد، امکان استفاده از سرویس‌های مختلف شستشو و اتوی لباس در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

همچنین سرویس‌های پرستاری از کودکان و ماساژ نیز مولفه‌هایی هستند که در افزایش محبوبیت هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris نقش مهمی ایفا می‌کنند. البته بد نیست بدانید که تمامی این سرویس‌ها با دریافت هزینه اندکی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. 

ناگفته نماند که برخی سرویس‌های رایگان نیز در هتل لی رلایس دس هالس ارائه می‌شوند که از آن جمله می‌توان به نظافت روزانه، نگهداری از چمدان‌‍های، تحویل روزنامه و فکس و کپی اشاره کرد.

همچنین سرویس صبحانه نیز هر روز در اتاق شخصیتان به شما ارائه خواهد شد. واقعا کدام هتل ۳ ستاره وجود دارد که چنین امکاناتی تقدیم مهمانان خودش کند؟

مزیت ویژه هتل لی رلایس دس هالس

غیر از همه مواردی که تاکنون در مورد هتل لی رلایس دس هالس ذکر شد، اقامت در این مکان یک مزیت بسیار ویژه دارد که آن هم امکان وارد کردن حیوان خانگی به داخل هتل است. جالب است بدانید که هتل لی رلایس دس هالس هیچ هزینه‌ای بابت ورود حیوان خانگیتان به داخل اقامتگاه از شما دریافت نخواهد کرد.

موقعیت مکانی هتل لی رلایس دس هالس

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، هتل لی رلایس دس هالس در منطقه بسیاری خوبی از شهر پاریس واقع شده است. با توجه به این موضوع، مهمانان هتل لی رلایس دس هالس می‌توانند اکثر نقاط دیدنی را صرفا با چند دقیقه پیاده روی در دسترس خود داشته باشند. 

البته جالب است بدانید که هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris چسبیده به ایستگاه مترو اتین مارسل واقع شده و با ایستگاه چاتلت هم تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد. این یعنی، با اقامت در هتل لی رلایس دس هالس تمامی نقاط شهر پاریس در یک قدمی شما خواهند بود.

اماکن نزدیک به هتل لی رلایس دس هالس پاریس

فاصله هتل لی رلایس دس هالس پاریس تا موزه لوور: ۹۰۰ متر
فاصله هتل لی رلایس دس هالس پاریس تا کلیسای نوتردام: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل لی رلایس دس هالس پاریس تا کاخ گارنیه: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل لی رلایس دس هالس پاریس تا تالار اپرا بستی: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل لی رلایس دس هالس پاریس تا باغ‌های لوکزامبورگ: ۲ کیلومتر
فاصله هتل لی رلایس دس هالس پاریس تا کلیسای سکره کر: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل لی رلایس دس هالس پاریس تا طاق پیروزی: ۴٫۱ کیلومتر "


هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris

هتل Hôtel Le Relais des Halles Paris
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار