gardeshban.ir

در دیدار معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس به‌منظور بررسی زمینه‌های مشترک برای انعقاد تفاهم‌نامه، به تشکیل پژوهشکده هنرهای اسلامی در دانشگاه تربیت مدرس برای ارتقای هنرهای ایرانی اسلامی اشاره شد.
کد خبر: ۵۳۶۳۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
پویا محمودیان (معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی) به‌منظور بررسی موضوعات مشترک برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، با منصور یگانه رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس روز گذشته، سه‌شنبه - سوم‌خردادماه ۱۴۰۱ در دفتر خود دیدار و در مورد زمینه‌های این همکاری گفت‌وگو کرد.

استفاده از ظرفیت دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس در حوزه پژوهش هنر، برگزاری سمینار و کارگاه‌های آموزشی، استفاده از توان دانشجویان در تدوین پایان نامه‌های مسئله محور در حوزه صنای‌دستی، استفاده از توان علمی اساتید این دانشگاه از جمله موضوعات مورد بحث بود.

همچنین استفاده از «ناحیه نوآور مدرس» که از میدان انقلاب تا بخش قابل توجهی از کارگر شمالی گستره آن است برای ایجاد ناحیه نوآور صنایع‌دستی به‌منظور نمایش ظرفیت‌های این حوزه و «پارک علم و فن‌آوری مدرس» برای تقویت شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان حوزه صنایع‌دستی از دیگر موارد مطرح شده در راستای هم‌افزایی فی‌مابین دو مجموعه بود.

تشکیل پژوهشکده هنرهای اسلامی در دانشگاه تربیت مدرس برای ارتقای هنرهای ایرانی‌اسلامی و نیز تشکیل مدارس تابستانی هنر از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد. رضا افهمی معاون پژوهشی دانشکده هنر و معماری، مهدی کشاورز افشار عضو هیئت علمی دانشکده، میثم روشن عضو کارگروه پژوهشکده هنرهای اسلامی و نادر فلاح مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع‌دستی از دیگر حاضران این نشست بودند.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار