gardeshban.ir

یکی از هتل های ۵ ستاره خوب شهر کوالالامپور هتل جی تاور کوالالامپور است که در قلب شهر واقع شده است.
کد خبر: ۵۳۶۸۱
تاریخ انتشار : شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از هتل های ۵ ستاره خوب شهر کوالالامپور هتل جی تاور کوالالامپور است که در قلب شهر واقع شده و با فراهم کردن امکانات تجاری در سطح استاندارد کلاس جهانی اقامتی خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین می کند. 

هتل جی تاور کوالالامپور به لحاظ موقعیت مکانی در یکی از بهترین جاهای شهر یعنی منطقه تجاری تون رازک و مجاور جاده آمپانگ که خیابان مجلل خرید است، قرار دارد. 

دسترسی به بسیاری از جاهای دیدنی کوالالامپور، مراکز خرید کوالالامپور و جاذبه های دیدنی جذاب شهر از این هتل آسان است. برج های دوقلوی پتروناس که برج های نمادین مالزی هستند، فاصله کمی تا هتل دارند. بنابراین مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از جاذبه های توریستی بی شماری بازدید کنند. 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل جی تاور کوالالامپور بسیار متنوع و متعدد و در عین حال باکیفیت و مرغوب هستند. کسانی که قصد خرید بلیط هواپیما کوالالامپور دارند، می توانند به اقامت در هتل جی تاور کوالالامپور (GTower Hotel Kualalampur) و بهره مندی از امکانات بی نظیر فکر کنند.

امکانات کلی هتل جی تاور کوالالامپور

در هتل جی تاور کوالالامپور امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. برای مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما با خودروی شخصی شان سفر می کنند، پارکینگ رایگان وجود دارد. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. 

در لابی بزرگ و زیبای هتل امکانات گوناگون مانند مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، آسانسور، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، فروشگاه، صندوق امانات، اتاق استعمال دخانیات، روزنامه، اتاق چمدان، دستگاه خودپراز، سرویس بهداشتی و ... وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است.

مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل لاندری، خشکشویی، اتو، تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات برای معلولین، روم سرویس، خدمات کانسرج، فکس، فتوکپی و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و مالایی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی دچار مشکل نمی شوند. 

در این هتل یک اتاق بزرگ کنفرانس با تجهیزات پیشرفته وجود دارد و از انواع میتینگ ها و کنفرانس ها میزبانی می کند. مهمانانی که قصد سفر به مالزی همراه حیوان خانگی شان را دارند، بهتر است بدانند در این اتاق حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

امکانات تفریحی هتل

هتل جی تاور کوالالامپور برای تفریح مهمانان امکانات متعددی فراهم کرده است. مهمانان می توانند در طول سفر نیز مراقب سلامت و تناسب اندامشان باشند و تمرینات ورزشی خود را به سورت روزانه و مرتب در سالن بدنسازی بزرگ و مجهز هتل انجام دهند. این سالن بدنسازی توسط پزشکان طراحی شده و دارای انواع دستگاه ها و تجهیزات، مربی خصوصی، متخصصان تغذیه و فیزیو تراپیست ها است. 

خانم ها و آقایانی هم که دوست دارند در طول سفر همواره زیبا و مرتب به نظر برسند، می توانند به سالن زیبایی هتل مراجعه و از خدمات بی شمار در زمینه زیبایی و مراقبت های پوست و مو بهره مند شوند. 

در این مرکز خدمات براشینگ، کوپ، مانیکور، پدیکور، سشوار و ... ارائه می گردند. یکی از زیباترین تفریحاتی هم که در روزهای گرم و آفتابی می توان انجام داد، شنا کردن در استخر روباز و گرفتن حمام آفتاب است که در این هتل به بهترین شکل ممکن فراهم شده است. در اطراف استخر روباز هتل تخت و چترهای مخصوص آفتاب و حوله وجود دارند و مهمانان از آب تنی و شنا در استخر و گرفتن آفتاب لذت می برند. 

پس از شنا کردن قطعا استفاده از جکوزی و خدمات اسپا مانند ماساژ بهترین کار ممکن برای رفع خستگی است. استخر آب نمکی نیز یکی از بهترین خدمات ارائه شده در هتل است که خواص درمانی زیادی دارد. 

در هتل جی تاور کوالالامپور مهمانان با بهره مندی از امکانات تفریحی هرگز حوصله شان سر نمی رود و گذر زمان را احساس نمی کنند. در اطراف استخر یک بار نوشیدنی جات وجود دارد که انواع نوشیدنی های خنک و خوش طعم برای مهمانان آماده و سرو می کند.

اتاق های هتل

انواع اتاق ها با امکانات متنوع و گوناگون در این هتل وجود دارند و مهمانان می توانند اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. چشم اندازی که از پنجره اتاق های هتل پیداست، بی نظیر و نفس گیر بوده و از منظره پانورامیک و جذاب شهر تشکیل می شود. در این هتل ۱۸۰ اتاق با دکوراسیون و چیدمان های شیک، زیبا و به روز وجود دارند که ترکیب رنگی بی نظیر و هماهنگی عالی در آن ها به چشم می خورد و بارز است. 

استعمال دخانیات داخل اتاق ها ممنوع بوده و مهمانان بایستی از اتاق مخصوص طراحی شده در لابی برای استعمال استفاده کنند. مهمانان می توانند انواع اتاق های اکسکیوتیو، پرمیوم، پرمیوم دلوکس، دبل یا توئین را رزرو نمایند. برخی اتاق ها دارای تراس مشرف به استخر هستند که در صورت درخواست مهمان قابل رزرو اند. 

نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار اطمینان بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی مطلوب، درجه یک و عالی فراهم شده اند. امکانات داخل اتاق ها عبارت اند از: مبلمان، میز، تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای، آباژور، میز تحریر، قهوه/ چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (حوله، شامپو، صابون، مسواک، شانه، خمیردندان، سشوار)، دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) و ... . اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلچسب است.

رستوران هتل

«رستوران کلاب» انواع غذاهای بین المللی و محلی را با ظرافت و دقت بسیار تدارک دیده و برای مهمانان آماده می کند. این غذاها به صورت منوی باز در اختیار مهمانان قرار داده می شوند. مهمانان می توانند در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و حتی برانچ انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه و باکیفیت نوش جان کنند. 

در طبقه سی ام هتل نیز «بریدجی بار» وجود دارد که در مقابل چشم انداز نفس گیر و خیره کننده انواع خوارکی ها و نوشیدنی ها را به مهمانان سرو کرده و از مراسم ها و جشن های کوچک میزبانی می کند.

فاصله هتل جی تاور کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید پلاتینیوم پارک:۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سوریا کی ال سی سی: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گاردنز مال: ۱۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی سان وی لاگون: ۲۱٫۵ کیلومتر


هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur

هتل GTower Hotel Kualalampur
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار