gardeshban.ir

رئیس سازمان هواپیمایی خبرداد/
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام ۳۹ هزار ۶۰۰ نفر برای حج تمتع سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: پروازهای حج امسال را هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۷۱۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
اعزام ۴۰ هزار ایرانی به حج تمتع ۱۴۰۱ با پروازهای ایرانی/ تعداد حجاج اعزامی امسال 39600 نفر است


محمد محمدی‌بخش اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی خوبی از سوی سازمان حج برای اعزام حجاج انجام شده و امیدوارم پروازهای حج با هماهنگی ایران ایر، شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه امام خمینی (ره) به خوبی انجام‌ شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در سنوات گذشته از سوی کشور عربستان برای مجوزهای پروازی بود، افزود: با رایزنی های متعددی که انجام شده و مکاتباتی که با طرف عربستانی صورت‌ پذیرفته و  همچنین استقرار نمایندگانی از سوی ایران، امیدواریم مشکلات به حداقل برسد و پروازها را به موقع انجام دهیم. 

وی تصریح کرد: تعداد حجاج اعزامی امسال 39600 نفر است و مقرر شده با برنامه ریزی و تمام ظرفیت عملیات حج را به نحو احسنت انجام دهند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیران فرودگاه‌ها به عنوان مسئول و نماینده اصلی شرکت فرودگاه ها و سازمان هواپیمایی معرفی شده‌اند و روسای ایران ایر را موظف کردیم که در آن ایام برای پاسخگویی در فرودگاه‌ها حضور دائمی داشته باشند.

محمدی‌بخش یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشوری در این دوره چهار ابلاغ برای ایران ایر، شرکت فرودگاه‌ها، فرودگاه امام خمینی وسازمان هواپیمایی صادر کرده و چهار نفر را به عنوان نفر اصلی وستاد حج تعیین کرده است که به صورت 24 ساعته پاسخگو خواهند بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار