gardeshban.ir

هتل کلارکس این سوئیتز دهلی هتلی ۴ ستاره و مجهز است که در منطقه پایتخت ملی هند واقع شده و اقامتگاهی عالی در این شهر پر جنب و جوش است.
کد خبر: ۵۳۷۲۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کلارکس این سوئیتز دهلی هتلی ۴ ستاره و مجهز است که در منطقه پایتخت ملی هند واقع شده و اقامتگاهی عالی در این شهر پر جنب و جوش است. هتل در ۱۲ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و امکان دسترسی به امکانات مهم شهر را فراهم می کند. 

با نزدیک بودن به گزینه های گشت و گذار، جاهای دیدنی دهلی و مراکز خرید از جمله قلعه سرخ، آرامگاه همایون، معبد آکشاردام، مرکز خرید East End Mall، Pacific Mall Kaushambi و معبد لوتوس مورد استقبال گردشگران بی شماری قرار گرفته است. 

این هتل همچنین در نزدیکی فرودگاه های بین المللی، ایستگاه اتوبوس، مترو و راه آهن واقع شده است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دهلی را داشته باشید، هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR گزینه مناسبی برای اقامت بوده و به تمام نیازهای مسافران پاسخ می دهد.

امکانات کلی هتل کلارکس این سوئیتز دهلی

این هتل دارای ۱۵۱ اتاق است که به زیبایی مبله شده اند. در این هتل تلاش می شود تا میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد. از ویژگی های مهم هتل می توان به سرویس ۲۴ ساعته اتاق، Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها، امنیت ۲۴ ساعته، خانه داری روزانه و تبدیل ارز اشاره کرد. 

برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. رستوران بین المللی، کافی شاپ ۲۴ ساعته و بار نیز از امکانات هتل کلارکس این سوئیتز دهلی به شمار می آیند. 

برای جا به جایی بین طبقات هتل آسانسور وجود دارد، همچنین تجهیزات مناسبی مانند ویلچر برای افراد کم توان و نا توان تعبیه شده است. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو کشی نیز با هزینه اضافی انجام می گیرد. 

پرسنل هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR در میز پذیرش با خوش رویی از میهمانان استقبال کرده و با تسلط به زبان های انگلیسی و هندی آماده پذیرایی از آن ها هستند. محلی برای کشیدن سیگار در نظر گرفته شده است تا برای سایر میهمانان مزاحمتی ایجاد نشود. 

قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به همراه خود به داخل هتل ببرید. میهمانان ۸ سال به بالا به عنوان بزرگسال در نظر گرفته می شوند و در صورت نیاز به تخت نوزاد می توانید آن را از پذیرش هتل بخواهید. همچنین تخت اضافی نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه اضافی در اختیار شما قرار می گیرد.

رستوران هتل

در رستوران هتل کلارکس این سوئیتز دهلی غذا های لذیذ بین المللی و هندی سرو می شود. همچنین صبحانه بوفه ای متنوع هر روز صبح ارائه می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل دارای اتاق های ۴ نفره استاندارد، اتاق ۶ نفره، اتاق سوپریور، اتاق و سوئیت دلوکس است. اتاق های لوکس و راحت هتل کلارکس این سوئیتز دهلی به زیبایی مبله شده اند و مجهز به فضای مدرن، مینی بار، امکانات حمام بی عیب و نقص به همراه لوازم بهداشتی، ملحفه، کمد، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع، تلفن، آباژور و میز هستند. از ویژگی های اضافی می توان به تجهیزات تهیه قهوه و چای اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل

خدمات تفریحی هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR تضمین می کند که شما در طول اقامت تعداد زیادی از سرگرمی ها را انجام دهید. هتل دارای استخر روباز به همراه صندلی های آفتاب، مرکز تناسب اندام مجهز و تور های گردشگری برای گذراندن اوقات فراغت است.

فاصله هتل کلارکس این سوئیتز دهلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پسیفیک مال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد آکشاردام: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه سرخ: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع دهلی: ۱۷.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه همایون: ۱۷.۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه هند: ۱۷.۵ کیلومتر


هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR

هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR

هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR

هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR

هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR

هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR

هتل Clarks Inn Suites - Delhi NCR


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار