gardeshban.ir

هتل میلدوم از هتل‌های باکیفیت شهر باکو است. هتل Mildom Hotel Baku با قرارگیری در مرکز شهر باکو، گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۳۷۶۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل میلدوم از هتل‌های باکیفیت شهر باکو است. هتل Mildom Hotel Baku با قرارگیری در مرکز شهر باکو، گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌رود. 

با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های باکو مانند مرکز فرهنگی حیدر علی اف خواهید داشت. میدان آزادی کم‌تر از ۲ کیلومتر با هتل میلدوم فاصله دارد. 

با اقامت در این هتل ۴ ستاره اوقات دل‌نشینی پیش رویتان خواهد بود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما باکو دارید، خواندن اطلاعات هتل میلدوم و دیگر هتل‌های باکو برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل میلدوم باکو

در هتل میلدوم امکانات باکیفیت و مدرنی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت نویدبخش ارتباطی راحت با خانواده و دوستانتان است. پذیرش هتل میلدوم ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل برای ایجاد اقامتی راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. 

با آشنایی به یکی از زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، ترکی و روسی می‌توانید به راحتی با کارکنان هتل در ارتباط باشید. میلدوم باکو پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. 

لازم به ذکر است این هتل برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در سرتاسر شهر گردش کرده و از تمام جاهای دیدنی باکو بازدید نمایید. 

از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و دزدگیر اشاره کرد. نزدیکی به مرکز شهر و داشتن خدماتی مثل فکس و فتوکپی، هتل میلدوم را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. 

خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، اتو و خشک‌شویی برخوردار شوید. لازم به ذکر است استعمال دخانیات در مناطق مشترک هتل Mildom Hotel Baku ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. 

فرودگاه بین‌المللی باکو در ۱۹ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان مهیا گشته است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

این هتل دارای ۳۴ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق خانواده (با حمام)، اتاق چهار نفره (با حمام خصوصی)، اتاق استاندارد تریپل و اتاق استاندارد تویین است. تمامی امکانات لازم برای اقامت راحت داخل اتاق‌های هتل Mildom Hotel Baku گنجانده شده است. 

همه‌ی واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای پرده‌های ضدنور هستند. تمام اتاق‌ها دارای نشیمن و تلویزیون صفحه تخت هستند. امکانات دیگری نظیر سیستم تهویه مطبوع، میز، حمام خصوصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان داخل اتاق‌ها قرار دارد. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافی بستگی به اتاق مورد نظرتان دارد و لازم است قبل از رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی هتل

با یک پیاده‌روی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از جاهای دیدنی، موزه‌ها و مراکز خرید باکو روبرو خواهید شد. برای سرگرمی بیشتر مهمانان، تورهای پیاده‌روی تدارک دیده شده است. پخش مسابقات ورزشی به صورت زنده از دیگر امکانات تفریحی هتل میلدوم باکو است.

رستوران هتل

با اقامت در هتل میلدوم روزتان با صرف صبحانه بین‌المللی آغاز خواهد شد. این هتل دارای خدمات روم سرویس است و می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کنید. ناهار و شام در رستوران هتل سرو می‌شوند. 

این هتل دارای یک آشپزخانه مشترک است و می‌توانید در هر زمانی که دوست داشتید غذای باب میلتان را تهیه کنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند. رستوران‌های جاسمین و گون‌آیدین فاصله کمی با هتل دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل میلدوم باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک افسران: ۸۰۰ متر
فاصله تا آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گنجلیک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۲.۵ کیلومتر


هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku

هتل Mildom Hotel Baku
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار