gardeshban.ir

هتل سه ستاره کلاب اسکالا نوا کوش آداسی یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا برای مسافرانی است که از کوش آداسی بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۷۶۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سه ستاره کلاب اسکالا نوا کوش آداسی یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا برای مسافرانی است که از کوش آداسی بازدید می‌کنند. 

این هتل مشرف به ساحل دریای اژه ترکیه است که به خاطر محیط اقتصادی مناسب و نزدیکی به رستوران‌های عالی شهرت دارد و لذت بردن از بهترین‌های کوش آداسی را آسان می‌کند. 

هنگام اقامت در این هتل می‌توانید قلعه‌های محبوبی مانند قلعه کوش آداسی و حفاری های Kadikalesi Anaia را کشف کنید. با ۲۰ دقیقه پیاده روی می‌توان به مرکز کوش آداسی رسید. 

همچنین در فاصله ۲۰ دقیقه پیاده روی، مرکز خرید "بازار بزرگ کوش آداسی" قرار دارد. پارک آبی آدالند، خانه مریم باکره و جزیره کبوتر از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل به شمار می‌آیند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. 

فرودگاه عدنان مندرس ۴۸ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

این هتل برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، پارکینگ رایگان و انبار چمدان را ارائه می‌دهد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. 

آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری به طور مرتب روزانه در آن انجام می‌گیرد. 

در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. 

اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. یک زمین بازی برای کودکان دلبند شما در نظر گرفته شده تا اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. 

یک استخر رو باز در هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی وجود دارد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر استراحت کرده یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. 

سونا، جکوزی، حمام ترکی و ماساژ از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت روش‌های متعددی از جمله دارت، تنیس و کلوب شبانه وجود دارد. 

علاقمندان به مطالعه می‌توانند به کتابخانه هتل مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنند. ورود به هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi از ساعت ۱۴ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. 

پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی عبارتند از:

• اتاق یک نفره
• اتاق دبل
• اتاق خانوادگی
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق استاندارد

همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و راحتی فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند. هر یک از اتاق‌های هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi دارای تلویزیون، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار و تجهیزات اتو هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل

صبحانه رایگان هر روز صبح در هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران هتل بروید.

فاصله هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا جزیره کبوتر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوآفانتاسی: ۸.۳ کیلومتر


هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi

هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi

هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi

هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi

هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi

هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi

هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi

هتل Club Scala Nuova Hotel Kusadasi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار