gardeshban.ir

مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی با کارکنان اداره امور شعب استان قم بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تاکید کرد و از تولید محصولات نوآورانه و فناورانه جدید بانک براساس نیاز مشتریان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۷۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این نشست که باحضور عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک نیز برگزار شد، دکتر فرزین با تاکید بر این که برنامه استراتژیک بانک با قدرت پیاده سازی خواهد شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین محور های این برنامه، وجود محصولات متنوع با فرایند های متنوع است که براساس نیاز مشتریان تولید و ارائه خواهد شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، خاطرنشان کرد: با همکاری همه کارکنان باید با پیاده سازی یک برنامه مدون و منسجم، به جبران عقب ماندگی ها و بهبود کسب سهم بازار در شبکه بانکی کمک کنیم.

وی تغییر در سیاست های فناوری اطلاعات بانک را در شرف تغییر خواند و با تاکید بر این که سطح خدمات رسانی در این بخش باید ارتقا یابد، اظهار کرد: سیاست های تازه ای در این بخش تدوین شده که از این پس همه محصولات بانک براساس نیاز مشتریان تولید می شود.

دکتر فرزین در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست و تاکید کرد: با تخصیص شعبی به امور شرکت های دانش بنیان، سبد خدمات اعتباری بانک را به سمت برآورد کردن خواسته های کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپ ها هدایت کرده ایم.

وی اظهار داشت :دسترسی آحاد جامعه به خدمات مالی ضروری است، بنابراین بانک ملی ایران وظیفه دارد تا  به تامین مالی مشاغل کوچک و به خصوص مشاغل خانگی بپردازد.

فرزین توسعه خدمات غیر حضوری، ایجاد بانکداری جامع و شرکتی، کاهش زیان دهی، رشد سپرده ها و کنترل مصارف را از جمله مهمترین برنامه های این بانک در سال جاری خواند و اظهار کرد: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به آن اهداف حرکت کنیم.

وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: این امکان فراهم شده که همه در بانک بتوانند بر اساس شایستگی های حرفه ای شان ارتقا یابند.

وی اعتماد مردم به بانک ملی ایران را سرمایه اصلی این بانک خواند و با تاکید بر این که همه موفقیت های موسسه مالی بزرگ مدیون حمایت های عموم مردم است، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال گذشته موفقیت های بزرگی کسب کرد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد یافت.معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در این مراسم در راستای عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری، بر پیاده سازی برنامه ای مدون در خصوص ایجاد زمینه های همکاری با نمایندگان و مدیران شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و در این راستا اختصاص شعبه سلفچگان به عنوان شعبه دانش بنیان را اقدام مهمی در تحقق شعار سال جدید برشمرد.

محمد نجف زاده همچنین در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب واحدهای تابعه منطقه دو کشور در  راستای بهبود تراز نقدینگی، ارتباط سازی موثر و جذب مشتریان جدید  توام با تکریم مشتریان فعلی، خواستار حضور میدانی تیم های بازاریابی و نشست های مختلف با مشتریان در بخش های شرکتی در راستای تجهیز منابع که از اهم اهداف طرح همت ملی است، شد.

گفتنی است مدیر عامل بانک ملی ایران درسفر به استان قم، ضمن بازدید از شعب منتخب، با جمعی از کارکنان دیدار کرد و به بیان دیدگاه های خود برای بهبود روند فعالیت بانک پرداخت.

ارائه گزارش در بخش های مختلف توسط سید رسول میرخلفی رئیس اداره امور شعب استان قم و پرسش و پاسخ و تبادل نظر از دیگر بخش های این هم اندیشی بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار