gardeshban.ir

معاون علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به حضور گردشگران در کاشان بر ظرفیت‌ این منطقه برای معرفی مکتب اهل‌بیت (علیهم‌ السلام) به مردم جهان، تاکید کرد.
کد خبر: ۵۳۸۲۵
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 14
گردشبان (gardeshban.ir) :



حجت الاسلام والمسلمین «مهدی فرمانیان» معاون علمی‌ فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سفر یک‌روزه به کاشان با "نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان"، "مدیریت حوزه علمیه کاشان" و "مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) قمصر" دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید سعید حسینی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار با معاون مجمع، با بیان این که ظهور حضرت مهدی(عج) نیازمند شکایت از شرایط و رغبت اجتماعی برای ظهور است، گفت: باید مردم به مرحله‌ای برسند که ظهور منجی عالم بشریت را با رغبت از خداوند متعال درخواست نمایند؛ و مجمع جهانی اهل بیت(ع) می تواند با معرفی قرآن و عترت به مردم دنیا، نقش ویژه‌ای را در این راستا ایفا کند.

وی با قدردانی از اقدامات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در رساندن محاسن کلام ائمه اطهار(ع) به دنیا، ابراز داشت : اداره میراث فرهنگی و گردشگری کاشان باید از ظرفیت فکری و تبلیغی مجمع جهانی اهل بیت(ع) برای ترویج این معارف در بین گردشگران خارجی که از اماکن تاریخی این شهرستان بازدید می کنند، استفاده نماید.

حجت الاسلام والمسلمین فرمانیان هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجمع، بر لزوم توسعه همکاری ها با مراکز دینی‌، پژوهشی، فرهنگی، علمی و گردشگری کاشان تأکید کرد.

معاون علمی‌ فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این زمینه گفت: با توجه به حضور گردشگران از نقاط مختلف جهان در این منطقه، کاشان از ظرفیت خوبی برای معرفی مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) برخوردار است.

آقای فرمانیان همچنین در دیدارهای جداگانه و گفت‌وگو با حجت الاسلام والمسلمین «فرجی» مدیر حوزه علمیه کاشان و حجت الاسلام والمسلمین «اختیارزاده» مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) قمصر نیز بهره گیری از ظرفیت توریستی، فرهنگی و مذهبی شهرهای کاشان و قمصر را مورد تأکید قرار داد.

شایان ذکر است که در این دیدارها، مدیران کل معاونت علمی فرهنگی مجمع و نیز نماینده معاونت امور بین الملل در قم، آقای فرمانیان را همراهی کردند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار