gardeshban.ir

جزیره ولیگاندو (Veligandu Island) به غروب های زیبا و دل انگیز درخشان قرمز و نارنجی اش در اقیانوس هند معروف است.
کد خبر: ۵۳۸۵۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
مالدیو بهشت هزار پاره اقیانوس هند و کوچک‌ترین کشور در قاره آسیا است که پایتخت آن شهر زیبای ماله است. 



این جزیره بهشتی با ۱۲ هزار جزیره شگفت‌انگیز، مروارید فیروزه‌ای رنگ اقیانوس هند است. تنها ۲۰۲ جزیره این مجمع‌الجزایر قابل سکونت هستند و ۸۸ جزیره آن گردشگرپذیر بوده و در آن‌ها هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی برای گردشگران تعبیه شده است. یکی از جزایر زیبای مالدیو جزیره ولیگاندو است.

جزیره ولیگاندو (Veligandu Island) به غروب های زیبا و دل انگیز درخشان قرمز و نارنجی اش در اقیانوس هند معروف است. برای سال ها، جزیره‌ی ولیگاندو یکی از مناطق بسیار پرطرفدار برای زوج های جوان به شمار می آمد. ماه عسل های رویایی و تعطیلات برای زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند، با ویلاها و کلبه های ساحلی اش همواره در این جزیره‌ی بهشتی خاطره‌انگیز بوده و هست.

این جزیره پر از فضاهای سبز خیره‌کننده است و  آرامشی وصف‌ناپذیر برای گردشگران در بازدید از سرزمین آب‌های درخشان فراهم می‌آورد. این جزیره در کنار دهکده ماهیگیری قرار دارد و به همین جهت غذاهای دریایی خوشمزه‌ای در آن سرو می‌شود.

همچنین در جزیره ولیگاندو تورهای گردشگری برای روستاهای اطراف و شناخت جوامع محلی مالدیو نیز وجود دارد و علاوه بر آن فرصت خوبی برای ماهیگیری در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

ساحل ولیگاندو از خوش‌قیمت‌ترین‌های سواحل مالدیو به شمار می‌رود که قیمت اقامت در آنجا نه‌چندان گران است و این ویژگی برای بسیاری از گردشگران نقطه قوت به حساب می آید. جزیره ولیگاندو با داشتن سواحل خصوصی یک مقصد منحصربه‌فرد برای سپری کردن ماه عسل زوج‌ها است.

بعد از رسیدن به جزیره، خستگی‌تان را با رفتن به چشمه آب گرم از تن بیرون کنید. همچنین می‌توانید در مدت زمانی که در ولیگاندو هستید، لذت غواصی در عمق دریا و لمس موجودات زنده را از نزدیک تجربه کنید. تالاب‌های جزیره ولیگاندو فرصت بسیار خوبی برای غواصی فراهم می‌کنند.

یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های مالدیو هتل ولیگاندو (Veligandu Island Resort & Spa) در جزیره ولیگاندو است. این هتل زیبا در لیست بهترین هتل های مالدیو قرار دارد. نما و معماری به‌کار برده شده در این هتل، کاملا سنتی بوده و حس خوبی به شما منتقل می‌کند.

هتل ولیگاندو دارای ۵۴ ویلای جنگلی مجهز به جکوزی، ۱۰ ویلای روی آب و ۱۲ ویلای ساحلی است و شما در انتخاب هر کدام از آن‌ها کاملا آزاد هستید. بازی تنیس و بیلیارد، استخر، مرکز فیتنس و سرگرمی‌های مخصوص عصرانه شماری از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل هستند.

این هتل یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره مالدیو با چشم اندازی زیبا رو به اقیانوس و سواحل شنی سفید با ساحل اختصاصی، فضایی رویایی را برای شما ایجاد می کند.

اتاق های این ریزورت، با یک بالکن اختصاصی و منظره رو به دریا و حمام های اختصاصی با دوش و لوازم آرایش و بهداشتی رایگان دارای امکاناتی عالی هستند. همچنین اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و امکانات رفاهی و بعضی از اتاق های این هتل حیاط و ایوان رو به اقیانوس نیز دارند.

اگر علاقه زیادی به آب دارید می‌توانید هتل‌های روی آب این هتل را رزرو کنید تا پیوسته صدای امواج دریا را حتی در زمان استراحت هم بشنوید. اگر هم دوست دارید زمانی‌که پای خود را از اتاقتان بیرون می‌گذارید بر روی یک ساحل شنی سفیدرنگ قدم بگذارید، می‌توانید اتاق‌های ساحلی این هتل را انتخاب کنید.

هتل دارای دو رستوران است که یکی رستوران اصلی هتل و دیگری رستوران ملل آن است. صبحانه قاره ای و انواع صبحانه های آسیایی هر روز در رستوران هتل سرو می شوند. همچنین می توانید از انواع بارهای ساحلی جزیره، دیسکوها و نوشیدنی های آن استفاده کنید و لذت ببرید.

فرودگاه بین المللی مالدیو تا هتل ولیگاندو ۵۹ کیلومتر فاصله دارد. برای طی کردن این مسیر و رسیدن به جزیره شما می توانید از فرودگاه ماله با پهپاد فقط در پانزده دقیقه به جزیره برسید.










مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار