gardeshban.ir

هتل نانترا پلونچیت بانکوک با قرار گرفتن در دل شهر بانکوک به یکی از محبوب‌ترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۳۸۷۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل نانترا پلونچیت بانکوک با قرار گرفتن در دل شهر بانکوک به یکی از محبوب‌ترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. نانترا پلونچیت یک هتل ۳ ستاره است که در ۲ کیلومتری مرکز شهر و نزدیکی بسیاری از جاذبه های بانکوک قرار دارد. 

با رزرو این هتل به راحتی می‌توانید از تمامی جاهای دیدنی بانکوک بازدید کنید. این هتل که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده، از هتل های جدید بانکوک به شمار می‌رود و از کیفیت مطلوبی برای اقامت برخوردار است. 

ساختمان این هتل ۵ طبقه است و با داشتن ۵۱ اتاق پذیرای مهمانان از نقاط مختلف جهان است؛ گفته می‌شود که نانترا پلونچیت گزینه ایده‌آلی برای سفرهای دو نفره است. چنانچه قصد سفر به بانکوک را دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما بانکوک بهترین و راحت‌ترین گزینه است. 

لازم به ذکر است فاصله این هتل تا فرودگاه های بین‌المللی دن موئنگ و سوارنابومی به ترتیب ۲۰.۲ و ۲۲.۶ کیلومتر است و با استفاده از تاکسی های فرودگاه می‌توانید به هتل بروید.

امکانات کلی هتل نانترا پلونچیت بانکوک

هتل نانترا پلونچیت نه تنها بی‌نظیرترین خدمات را به مهمانان ارائه می‌کند بلکه با داشتن امکانات رفاهی عالی، نکته سنج‌ترین مهمانان را نیز راضی می‌کند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، انبار چمدان و بیزینس سنتر اشاره کرد. پذیرش کودکان در هر سنی به این هتل بلامانع است و کودکان بالای ۱۱ سال، بزرگسال محسوب می‌شوند. 

هتل Nantra Ploenchit hotel Bangkok به صورت روزانه نظافت می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی مثل لاندری برخوردار شوید. از ویژگی های مثبت این هتل می‌توان به کارکنان خوش برخورد و بامسئولیت اشاره کرد. کارکنان این هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می‌کنند و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک محیط آرام و ایمن برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. این هتل دارای پارکینگ نیست.

اتاق های هتل

هتل نانترا پلونچیت دارای چندین نوع اتاق است که با توجه به تعداد همسفران، سلیقه و صد البته بودجه خود، می‌توانید اقدام به رزروشان نمایید. اتاق های استاندارد دوبل، استاندارد لوکس و همچنین سوئیت های هتل همگی ۲ خوابه هستند. در صورتی که خانوادگی به بانکوک سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم اتاق خانواده را رزرو کنید، اتاق خانواده این هتل دارای یک تختخواب تک نفره و یک تخت دو نفره است. لازم به ذکر است به دلیل محدودیت مکان در برخی از واحدهای اقامتی، تخت خواب اضافی در اختیار مهمانان قرار نمی‌گیرد.

رستوران هتل

با اقامت در هتل نانترا پلونچیت بانکوک روزتان را با صبحانه قاره‌ای هتل نانترا پلونچیت آغاز خواهید کرد. این هتل دارای رستوران نیست و برای صرف ناهار و شام با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به رستوران های محلی بانکوک برسید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل نانترا پلونچیت بانکوک بسیار ساده و زیبا هستند و از امکانات اولیه مناسبی برخوردارند. بعضی از اتاق ها چشم انداز زیبایی به سمت شهر دارند که برای افرادی که از بودن در مرکز شهر لذت می‌برند، بسیار جذاب خواهد بود. از امکانات داخل اتاق ها می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، یخچال، بطری آب معدنی رایگان، سشوار، حمام شخصی با لوازم بهداشتی، میز و تلفن اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که سیگار کشیدن در داخل اتاق ها ممنوع است.

دلایل انتخاب هتل

نزدیکی به جاذبه های گردشگری بانکوک

دسترسی راحت به سیستم حمل و نقل عمومی

قیمت مناسب

کارکنان بامسئولیت

امکان رزرو آنلاین

فاصله هتل نانترا پلونچیت بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید آمارین پلازا: ۹۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید گیسورن ویلج: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار پراتونام: ۱.۱کیلومتر
فاصله تا آکواریوم سی لایف بانکوک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیام دیسکاوری: ۱.۹ کیلومتر

هتل Nantra Ploenchit Hotel Bangkok

هتل Nantra Ploenchit Hotel Bangkok

هتل Nantra Ploenchit Hotel Bangkok

هتل Nantra Ploenchit Hotel Bangkok

هتل Nantra Ploenchit Hotel Bangkok

هتل Nantra Ploenchit Hotel Bangkok

هتل Nantra Ploenchit Hotel Bangkok

هتل Nantra Ploenchit Hotel Bangkok
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار