gardeshban.ir

معرفی/
هتل ازدان پالاس دوحه در قلب شهر قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی نزدیک است و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به تفریح بروید و خاطراتی دلپذیر را برای خود به یادگار بگذارید.
کد خبر: ۵۳۹۰۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ازدان پالاس از هتل‌های باشکوه و پنج ستاره در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر است که برای مسافرانی که به قصد تفریح به همراه دوستان و یا خانواده خود، کار و تجارت و یا در زمان جام جهانی ۲۰۲۲ به دوحه سفر می‌کنند، بسیار ایده آل و مناسب است. 

هتل ازدان پالاس دوحه در قلب شهر قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی نزدیک است و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به تفریح بروید و خاطراتی دلپذیر را برای خود به یادگار بگذارید. هتل ازدان پالاس در نزدیکی چندین مراکز خرید دوحه قرار دارد. اگر در حدود ۱۱ کیلومتر را با ماشین طی کنید؛ به کنار دریای نیلگون خلیج همیشه فارس می‌رسید تا از تماشای دریا و آسمان آبی لذت ببرید و اوقات مفرح و دلچسبی را داشته باشید. 

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما دوحه رزرو کنید، می‌توانید از قطر ایرویز بلیط تهیه کنید و به شهر دوحه پرواز داشته باشید و از فرودگاه بین‌المللی حمد تا هتل هورایزن مانور را در حدود ۱۶ کیلومتر طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ازدان پالاس دوحه

هتل مجلل ازدان پالاس دوحه دارای امکاناتی عالی و متناسب با اقامتی آسوده و بدون دغدغه است. تجهیزاتی که در هتل ازادن پالاس قرار دارند؛ شامل مواردی است که بدین شرح است: لابی شیک و لوکس، استخر روباز رایگان، استخر کودکان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، اسپا، سونا، ماساژ و باشگاه ورزشی. 

علاوه بر این، در هتل Ezdan Palace دوحه زمین بازی سرپوشیده و انواع بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده برای کودکان وجود دارد تا فرزندان شما هم از اقامت خود لذت ببرند. خدمات با کیفیت بالایی که در هتل ازدن پالاس دوحه قرار دارد، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل، دسترسی و دسترسی ویژه معلولین، نگهداری از کودکان، خدمات زیبایی، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، اجاره خودرو و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. 

در صورت داشتن بلیط هواپیما لحظه آخری، از ترانسفر فرودگاهی هتل ازدان پالاس استفاده کنید تا با راحتی بیشتری مواجه باشید. کارکنان مجرب و مهمان نواز شاغل در هتل ازدان پالاس دوحه قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان‌های انگلیسی، فلیپینی، اندونزیایی و فرانسوی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل

اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و راحت هتل ازدان پالاس دوحه که طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و فوق‌العاده زیبا دارند، شامل مواردی هستند بدین شرح: اتاق سوپریور دابل، اتاق سوپریور با تخت تویین و نمای استخر، اتاق سوپریور کینگ با نمای استخر، اتاق دلوکس، اتاق سوپریور تویین با نمای شهر، اتاق سوپریور کینگ با نمای شهر، سوئیت رویال، سوئیت پالاس، سوئیت پریمیر و سوئیت جونیور.

امکانات اتاق های هتل

هتل ازدان پالاس دوحه در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل متنوعی دارد تا مسافران در طول مدت زمان اقامت خود در آسایش و راحتی کامل باشند. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل بالکن، یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، مینی بار، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

اگر قصد دارید که خستگی‌های روزمره اخیر خود را از بین‌ ببرید و احساس شادابی و سرخوشی کنید، حتما به بخش اسپا و ماساژ هتل ازدان پالاس دوحه بروید و در سونا، جکوزی و حمام آرامش کسب کنید و پوست خود را طراوت ببخشید. همچنین می‌توانید در استخر روباز شنا کنید، در فضای باز بنشیند و از هوای مطلوب بهره ببرید و یا در باشگاه ورزشی به ورزش کردن مشغول شوید.

رستوران هتل

رستوران و کافی شاپ هتل Ezdan Palace Doha قطر با فضای دنج و دلنشینی که دارند، برای میل کردن خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی قطری و بین‌المللی در محیطی با صفا ایده‌آل هستند و ساعاتی خوش را سپری می‌کنید.

فاصله هتل ازدان پالاس دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید لندمارک دوحه: ۱۰ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مرکز خرید گلف: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ملی قطر: ۱۹ دقیقه رانندگی

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha

هتل Ezdan Palace Doha
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار