gardeshban.ir

اولین کاروان زیارتی کشورمان شب گذشته وارد حلب شد که ضمن زیارت بقاع متبرکه، در مسیر کاروان حسینی، به زیارت حضرت زینب سلام الله علیها مشرف شوند.
کد خبر: ۵۳۹۹۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 22
گردشبان (gardeshban.ir) :



این کاروان زیارتی که از شهرستان جیرفت استان کرمان با پرواز «اجنحه الشام» از طریق تهران وارد فرودگاه بین المللی حلب شده بود، صبح امروز پس از زیارت "مشهدالحسین" و "مشهد المحسن" راهی دمشق شد .




عبدالله رجبعلی نژاد سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، در جمع زائران حسینی در مشهدالحسین حضور یافته و ضمن خوشامدگویی، بر ارائه خدمات به زائرین کشورمان تاکید کرد .
 
رجبعلی نژاد با اشاره به ظرفیت های فرودگاه بین المللی حلب اظهار امیدواری کرد که خطوط هوایی کشورمان فعال شده و با وجود اماکن تاریخی و زیارتی در شهر حلب، پروازهای منظم تهران - حلب را در دستور کار قرار دهند.

همچنین وجود شهرصنعتی شیخ نجار در نزدیکی شهر حلب، ظرفیت های خوبی را برای تجار و صاحبان صنایع و کارآفرینا
ن به وجود آورده است، که جذابیت های جدیدی برای شرکت های هواپیمایی ایجاد می کند.
پس از حمله ددمنشانه دشمن صهیونیستی زیرساخت های فرودگاه بین المللی دمشق، که باعث از کار افتادن سیستم پروازی و در نتیجه تعلیق پروازهای ورودی و خروجی تا اطلاع ثانوی شود ، شرکت هواپیمایی "اجنحه الشام" اعلام کرد که تمام پروازهای خود را از دمشق به فرودگاه بین المللی حلب منتقل می کند و تمامی مسافران را به صورت رایگان از دمشق به فرودگاه حلب و بالعکس منتقل خواهند کرد

بر اساس این گزارش، خطوط هوایی پادشاهی اردن، پس از توقف ترافیک هوایی در فرودگاه بین‌المللی دمشق، اعلام کرد که تسهیلات بسیار جذابی را در اختیار سوری‌ها قرار می‌دهد، چه از طریق قیمت‌ها یا حمل‌ونقل از سوریه به اردن و چه از طریق تسهیلاتی که در سراسر مرز سوریه و اردن اعطا کرده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار