gardeshban.ir

بینتان ، یکی از جزایر مجمع الجزایر ریائو (Riau ) در اندونزی است که بزرگترین آنها نیز به شمار می رود.
کد خبر: ۵۴۰۰۶
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
اندونزی کشوری در جنوب شرقی آسیا بوده و بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام قرار گرفته است. این منطقه بزرگترین کشور جزیره ای در جهان بوده که دارای بیش از ۱۷ هزار جزیره است. از سوی دیگر اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان می باشد. جاوا، پرجمعیت ترین جزیره جهان بوده که نیمی از مردم اندونزی را در خود جای داده است.

بینتان ، یکی از جزایر مجمع الجزایر ریائو (Riau ) در اندونزی است که بزرگترین آنها نیز به شمار می رود. این جزیره با فاصله ۵۰ دقیقه از سنگاپور قرار گرفته است و به نوعی می توان گفت نسبت به اندونزی دورتر است تا سنگاپور و مالزی و به همین دلیل آن را می توان جزیره ای دورافتاده در اندونزی دانست. 

با اینحال ، بینتان با اتمسفر رویایی و شاداب ساحلی ، مقصدی محبوب برای بسیاری از گردشگران به شمار می آید بخصوص آنهایی که به بالی سفر کرده اند و این بار تصمیم دارند به مقصدی متفاوت تر در اندونزی بروند.



این جزیره به یک مقصد تفریحی جذاب برای اهالی سنگاپور تبدیل شده است و از طریق یک مسیر یک ساعته با فرابر تا سنگاپور فاصله دارد. با وجود امکانات خارجی و جمعیت انگلیسی زبان، این جزیره جزو مقصدهای محبوب سفر در اندونزی است. به‌خاطر شهرت این جزیره در خارج از اندونزی، جزیره بینتان به‌عنوان جواهر گردشگری در سوماترا شناخته می‌شود و حال و هوای آن با سایر جزایر، تفاوت دارد.

اقامتگاه‌ها و ریزورت‌های لوکس و مجلل و فعالیت‌های تفریحی مدرن و جذاب در سرتاسر جزیره پیدا می‌شود. بینتان ساحلی وسیع دارد که از شن های سفید تشکیل شده اند ، به طور رسمی ده ریزورت ساحلی ، چهار زمین گلف وسیع و امکانات تفریحی متعدد دیگری در این جزیره وجود دارد.



جزیره بینتان تقریبا سه برابر سنگاپور است ، با این تفاوت که حداقل ۵ میلیون ساکن کمتر از آن دارد. تقریبا ۳۴۰۰۰۰ نفر در این جزیره آرام زندگی می کنند. برای رفتن به این جزیره می توانید به شهر جاکارتا در اندونزی بروید ، از آنجا روزانه پروازهایی به فرودگاه راجا حاجی فی سبیل لله ( Raja Haji Fisabililah Airport ) در جزیره بینتان صورت می گیرد.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار