gardeshban.ir

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: نخستین پرواز حجاج خراسان ۲۶ خرداد ماه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۰۱۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
۲۶ خرداد اعزام نخستین گروه حجاج خراسان به عربستان


عباس خداشناس در خصوص جزئیات پروازهای زائران حج تمتع از خراسان رضوی اظهار کرد: ۴۰ کاروان از خراسان رضوی، پنج کاروان از خراسان شمالی و یک کاروان از خراسان جنوبی با ۲۳ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سفر حج اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: اولین پرواز حجاج خراسان ساعت ۸:۲۰ پنجشنبه، ۲۶ خرداد ماه به مقصد جده صورت خواهد گرفت که ۱۲۰ زائر از خراسان رضوی و ۱۴۰ زائر از خراسان شمالی با این پرواز به  سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

خداشناس گفت: مقصد ۶ پرواز از مشهد به جده خواهد بود که زائران ۱۰ کاروان از خراسان رضوی با ۱۱۶۵ زائر و سه کاروان از خراسان شمالی با ۳۲۷ زائر را به عربستان منتقل خواهد کرد. تمام زائران این ۶ پرواز ابتدا به مکه و سپس به مدینه مشرف می‌شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: ۱۷ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز ابتدا به مدینه منوره خواهد بود که شروع این پروازها از ۳۱ خرداد صورت خواهد گرفت. طی این پروازها ۳۰ کاروان از خراسان رضوی با ۳۹۰۰ زائر، ۲ کاروان از خراسان شمالی با ۲۲۸ زائر و یک کاروان از خراسان جنوبی  با ۷۸ زائر به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

خداشناس اضافه کرد: همچنین ۳۰ کاروان با ۳۹۰۰ زائر در قالب کاروان‌های مدینه قبل و ۱۰ کاروان با ۱۱۶۵ زائر در قالب کاروان‌های مدینه بعد از خراسان رضوی در حج ۱۴۰۱ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی افزود: از ۴۰ کاروان خراسان رضوی ۲۲ کاروان با ۲۹۰۰ نفر از مشهد و ۱۸ کاروان از شهرستان‌های خراسان رضوی با ۲۱۶۵ نفر به حج امسال مشرف خواهند شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار