gardeshban.ir

جزیره با آتول (Baa Atoll) با آب‌هایی شفاف و کریستالی و صخره‌های مرجانی احاطه شده است و با توجه به ساحل شن‌های سفید و آفتابی درخشان و گرم، هر آنچه که برای تعطیلاتی به یاد ماندنی نیاز باشد را در خود جای داده است.
کد خبر: ۵۴۰۲۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
مالدیو بهشت هزار پاره اقیانوس هند و کوچک‌ترین کشور در قاره آسیا است که پایتخت آن شهر زیبای ماله است. این جزیره بهشتی با ۱۲ هزار جزیره شگفت‌انگیز، مروارید فیروزه‌ای رنگ اقیانوس هند است. تنها ۲۰۲ جزیره این مجمع‌الجزایر قابل سکونت هستند و ۸۸ جزیره آن گردشگرپذیر بوده و در آن‌ها هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی برای گردشگران تعبیه شده است.

جزیره با آتول (Baa Atoll) با آب‌هایی شفاف و کریستالی و صخره‌های مرجانی احاطه شده است و با توجه به ساحل شن‌های سفید و آفتابی درخشان و گرم، هر آنچه که برای تعطیلاتی به یاد ماندنی نیاز باشد را در خود جای داده است. جزیره لوکس با آتول بهشتی کوچک روی زمین توصیف می شود. آب دریای نزدیک به این جزیره آنقدر شفاف است که به‌ راحتی می‌توانید تا چندین متر داخل آن را مشاهده کنید. جزیره با آتول یکی از زیباترین جزایر مالدیو می باشد.

جزیره مرجانی با آتول در مالدیو دارای ۱۰۰ اقامتگاه و ویلای زیبا است که مجهز به تمامی امکانات رفاهی، سرگرمی، فناوری‌های پیشرفته و البته دکورهایی شیک و جذاب هستند. ویلاهای این جزیره دارای استخر مستقل می باشند.



هتل های این جزیره زیبا هم شامل کلبه های ساحلی در میان نخل ها و شن های سفید ساحل می باشد و هم شامل ویلاهای روی آب که شما می توانید طبق سلیقه خود برای اقامتتان انتخاب کنید.

جزیره با آتول

جزیره با آتول یک ذخیره گاه زیست کره است که توسط یونسکو تعیین شده است و سواحل و صخره های مرجانی آن مکانی عالی برای غواصی در تمام طول سال و همچنین مشاهده دلفین هاست. ژوئن تا نوامبر (خرداد تا آبان) بهترین زمان برای رویارویی با حیات دریایی فوق العاده این جزیره است.



در طول این فصل، صدها کوسه نهنگ در اینجا جمع می‌شوند تا از پلانکتون‌هایی که به وفور در برخی از خلیج‌های مرجانی وجود دارد، تغذیه کنند. می توانید با قایق ها به روی آب فیروزه ای جزیره بروید و نهنگ ها را از نزدیک ببینید و یا به غواصی بپردازید.

جزیره با آتول

از جمله تفریحات و امکانات بی شماری که می توانید در این جزیره داشته باشید، رستوران ها، کافه ها و بارهای ساحلی، رستوران های ایتالیایی، ورزش های آبی و ساحلی چون یوگا، والیبال، تنیس، بدمینتون و قدم زدن در میان شن های سفید با نمای نخل های سبز بلند که فضایی چون بهشت می باشد.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار