gardeshban.ir

گوموشلوک یک روستای کوچک در کنار دریا است که با فاصله چهل دقیقه از مرکز شهر بدروم قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۰۵۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
بدروم بعنوان یک مقصد گردشگری تابستانی در ترکیه شناخته شده است ، اما اگر می خواهید جایی دورتر ، آرام تر و متفاوت تر از مرکز شهر را ببینید می توانید به خلیج گوموشلوک (Gumusluk) بروید. 

گوموشلوک یک روستای کوچک در کنار دریا است که با فاصله چهل دقیقه از مرکز شهر بدروم قرار گرفته است و معمولا گردشگران ترک فصل تابستان را به این منطقه می روند. رستوران های کنار آب و  تخت های چوبی کنار ساحل برای آفتاب گرفتن ، از مشخصه های این منطقه به شمار می رود.

رستوران های کنار آب و  تخت های چوبی کنار ساحل برای آفتاب گرفتن ، از مشخصه های این منطقه به شمار می رود. اگر به بدروم سفر میکنید حتما در برنامه سفر خود بازدید از گوموشلوک را بگنجانید تا یک روز متفاوت را تجربه کنید. بدون شک گذراندن اوقات کنار ساحل از جمله کارهاییست که در گوموشلوک می توان انجام داد. چه بسا بسیاری از علاقه مندان به ساحل بخاطر خلوت تر بودن سواحل این منطقه ترجیح می دهند کل روز را کنار ساحل بگذرانند.

گوموشلوک بدروم

مسلما یکی از جذاب ترین تفریحات گوموشلوک این است که خیلی ساده تمام روز خود را در ساحل سپری کنید و به استراحت بپردازید. اما اگر خیلی اهل سکوت و آرامش نیستید و به دنبال یک تفریح مهیج تر هستید، می توانید با یک تور قایقرانی در گوموشلوک بدروم همراه شوید و به دل دریا بزنید. این تورهای قایقرانی هر روز ساعت 11 صبح از اسکله گوموشلوک حرکت می کنند.

این تورها از جزایر کوچک نزدیک به گوموشلوک بدروم نظیر جزیره کوچوک کرمیت، جزیره بویوک کرمیت، جزیره چاووش و جزیره چاتال بازدید دارند و معمولا در ساعت 6 بعد از ظهر به گوموشلوک بر می گردند. این تورها شامل ناهار نیز می شوند و همراهی با آن ها ایده خوبی برای تفریح در گوموشلوک بدروم برای مسافران ماجراجو است.

گوموشلوک بدروم

مراکز خرید و رستوران

سمبل این منطقه از ترکیه آسیاب بادی است. به همین دلیل انواع و اقسام آسیاب بادی در ابعاد مختلف و از اجناس مختلف به عنوان سوغات بدروم و گوموشلوک به فروش می‌رسد. گشت و گذار در بازارهای محلی و مراکز خرید بدروم یا فروشگاه‌های صنایع دستی در گوموشلوک برای گردشگران بسیار جذاب است. محصولاتی از قبیل زیورآلات، مصنوعات چرمی، فرش، قالیچه، پارچه‌های قدیمی و انواع مصنوعات دست‌ساز در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد.

از دیگر جاذبه‌های خاص دهکده ساحلی گوموشلوک بدروم رستوران‌های ساحلی آن است که علاوه بر سرو غذاهای لذیذ و دلچسب از طراحی و فضای بسیار دلنشینی نیز برخوردار است.این رستورانها جرء بهترین رستورانهای بدروم هستند.

گوموشلوک بدروم

در گوموشلوک کجا اقامت کنیم؟

گوموشلوک یک روستای ساده و بی شیله پیله است و اقامتگاه های آن از هر گونه تجملاتی به دور هستند. یک سری پانسیون ساده کوچک در مقابل ساحل وجود دارد که مشهورترینشان پانسیون توفیک، حرا و آریبا هستند. این اقامتگاه ها در واقع یک سری آپارتمان هستند که ساحل شخصی نیز دارند.

اگر هم دوست دارید که در یک هتل اقامت داشته باشید،می توانید شبتان را در هتل لیمان در گوموشلوک بدروم سپری کنید. این هتل از چند کلبه تشکیل شده است و یک رستوران ساحلی جذاب نیز دارد. مهمانان این هتل می توانند غذایشان را در این رستوران ساحلی درست کنار ساحل شخصی هتل میل کنند و از آرامش فضا استفاده کنند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار