gardeshban.ir

پارک دریاچه شهر سمیرم از جاذبه‌ های گردشگری این دیار شمرده می ‌شود که با فضایی دل‌ انگیز و سرسبز بسیار مناسب کمپ زدن و تفریحات آخر هفته بوده و محبوب همگان است. وجود درختان بید و صنوبر در آنجا منظره‌ ای زیبا را خلق کرده به طوری که دوست دارید که ساعت ‌ها در آنجا بنشنید و از این تفرجگاه با طراوت لذت ببرید.
کد خبر: ۵۴۰۹۲
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
پارک دریاچه سمیرم یکی از مراکز زیبای گردشگری شهرستان سمیرم است که به خاطر فضای سرسبز و زیبا گردشگران زیادی را به خود جذب می ‌کند. پارک دریاچه سمیرم مکانی آرام با دریاچه‌ ای نیلگون در میان درختان قد برفراشته و منظره‌ ای تماشایی از کوه با صلابت دنا است. در این دریاچه می ‌توانید از قایق‌ سواری نیز لذت ببرید. این پارک در جنوب شهر سمیرم و در خیابان شورا واقع شده است.

یکی از شهرهای استان زیبای اصفهان که دیدنی‌ های زیادی را در خود جای داده سمیرم است که با داشتن آب و هوای سرد مقصد تابستانی عالی به شمار می رود. پارک دریاچه شهر سمیرم از جاذبه‌ های گردشگری این دیار شمرده می ‌شود که با فضایی دل‌ انگیز و سرسبز بسیار مناسب کمپ زدن و تفریحات آخر هفته بوده و محبوب همگان است. 

وجود درختان بید و صنوبر در آنجا منظره‌ ای زیبا را خلق کرده به طوری که دوست دارید که ساعت ‌ها در آنجا بنشنید و از این تفرجگاه با طراوت لذت ببرید. پارک باغ دریاچه سمیرم حدود شش هکتار مساحت دارد و با قرار گرفتن در جنوب شهر دسترسی مناسبی به ورودی سمیرم دارد. قرار گرفتن دریاچه‌ ای زیبا و با صفا در مرکز این باغ جلوه ‌ای خاص به آن بخشیده و حال و هوای شما را عوض می کند. پرنده ‌نگری، قایق‌ سواری و عکاسی از تفریحاتی است که امکان پرداختن به آنها در اطراف پارک باغ دریاچه سمیرم وجود دارد و خاطره ‌ساز است.

در حومه‌ این پارک یک بند خاکی نیز وجود دارد که با هدف توسعه گردشگری، آبخیزداری و تقویت منابع آب زیرزمینی احدث شده و باعث سرزندگی این دریاچه شده است. پارک دریاچه شهر سمیرم که چشم ‌اندازی رویایی به کوه دنا دارد، در حدود صد و شصت کیلومتری شهر اصفهان قرار گرفته و مسافران در طی مسیر خود در آنجا استراحت می‌کنند. 

در این پارک امکانات تفریحی متنوعی برای کودکان در نظر گرفته شده که شادی و هیجان را به آنان هدیه می ‌کند، همچنین وجود فروشگاه‌ های متعدد مواد غذایی نیز سبب شده تا به راحتی مایحتاج خود را تامین کنید.








مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار