gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۴۱۸۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱-1401 April 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته


سرهنگ احمد شیرانی در باره محـدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌جاری اظهارکرد: بر اساس محدودیت‌هایی که برای آخر هفته جاری اعمال شده است تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه یکم تیرماه، تا ساعت شش صبح روز شنبه چهارم تیرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت‌های تردد در محور کرج - چالوس نیز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه سوم تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت  اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهارکرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه یکم تیرماه، و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم تیرماه از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۴ تا ۲۲ روز جمعه سوم تیرماه، از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی در پایان تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های اعلام شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار