gardeshban.ir

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاون استاندار باتمان در ترکیه در نشستی مشترک بر توسعه مناسبات، تقویت تعامل و برگزاری برنامه های مشترک از جمله رالی های خانوادگی و فرهنگی در مسیر شهرهای ایران و باتمان در ترکیه تأکید کردند.
کد خبر: ۵۴۲۱۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱-1401 April 02
گردشبان (gardeshban.ir) :



این نشست با حضور دکتر محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، قادر کلیج معاون استاندار باتمان، عبدالوهاب کوسن شهردار باتمان، شعنول اوزتورک فرماندار حَسن کِیف از شهرهای باتمان، محمد احسان اصلانلی مدیر گردشگری استان باتمان و جمعی از مدیران کانون و باتمان ترکیه در محل دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

محمد حسین صوفی در این دیدار با اشاره به اشتراکات متعدد فرهنگی، تاریخی و اجتماعی ایران و ترکیه و قدمت تعاملات اقتصادی و گردشگری دو کشور پیشنهاداتی را در راستای توسعه همکاری های مشترک ارائه کرد.

اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در باتمان و برخی شهرهای ایران، تبادل گردشگر، برگزاری رالی های تفریحی، گردشگری و خانوادگی، برگزاری رالی های هنرمندان، ورزشکاران و ... باتمان و کشورمان، برپایی نمایشگاه های گردشگری، اجرای تورهای گردشگری خودرویی و موتوری، برگزاری هفته های فرهنگی، استفاده از ظرفیت های رادیو و تلویزیون دو کشور به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری دو کشور از مهمترین موضوعاتی بود که رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان پیشنهاد ارائه کرد.

صوفی همچنین پیشنهاد داد کمیته ای مشترک میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و استانداری باتمان برای سرعت بخشیدن به همکاری ها، انجام برنامه ریزی، تنظیم زمانبندی و پیگیری امور و طرح ها تشکیل شود.

قادر کلیج معاون استاندار باتمان در ادامه دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با ابراز خرسندی از سفر به ایران با هدف توسعه مناسبات و تقویت همکاری های مشترک به ویژه در حوزه فعالیت های اتومبیلرانی و برگزاری رالی های مشترک گفت: به عنوان نماینده رسمی دولت ترکیه قول ایجاد تسهیلات و امکانات لازم در مسیر دوستی با ایران که بیش از هر موضوعی برایمان دارای ارزش و اهمیت است را به شما می دهیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار