gardeshban.ir

هتل Citadines Salcedo Makati Manila امکانات بسیار خوبی را نیز برای شما فراهم می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها شاتل فرودگاهی است.
کد خبر: ۵۴۲۲۵
تاریخ انتشار : شنبه ۰۴ تير ۱۴۰۱-1401 April 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سیتادینز سالسدو ماکاتی مانیل دارای چهار ستاره است و ساختمان بسیار شیک و با شکوهی دارد. این هتل علاوه بر داشتن ساختمان بسیار باشکوه از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است بطوریکه در یک منطقه مملو از اماکن تجاری و بازار قرار گرفته‌است. 

شهر مانیل یک شهر ساحلی در فیلیپین است و جاهای دیدنی مانیل شامل: موزه آیالا، پارک ریزال، شهربازی استار سیتی، قلعه سانتیاگو و ... هستند. 

علاوه بر مواردی که گفته شد، هتل Citadines Salcedo Makati Manila امکانات بسیار خوبی را نیز برای شما فراهم می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها شاتل فرودگاهی است و در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما بصورت حضوری و سفر از طریق هواپیما، می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی آن استفاده کنید. سایر موارد و امکانات را در ادامه توضیح خواهیم داد.

امکانات عمومی هتل سیتادینز سالسدو ماکاتی مانیل

اگر می‌خواهید به مانیل سفر کنید و امکانات هتل‌های آن را بدانید، در این بخش امکانات مربوط به هتل Citadines Salcedo Makati Manila که یکی از هتل‌های خوب شهر مانیل است آورده شده‌است. هتل مذکور دارای اینترنت در تمام بخش‌هایش است که بصورت رایگان و وای فای ارائه می‌شود. 

جالب است بدانید برای مسافرانیکه بخواهند خدمات بیدار باش ارائه می‌شود. لابی و یک سالن مشترک نیز وجود دارد تا بتوانید به آسانی در کنار سایر مسافران دورهمی داشته باشید و در فضای خارج از اتاقتان به استراحت و تفریح بپردازید. در مورد امکانات مربوط به رفت و آمد شما نیز نکاتی باید ذکر شود. 

در ابتدای امر باید بدانید در صورت همراه داشتن خودرو در این سفر، هتل یک پارکینگ مجهز و رایگان چه برای افراد معلول و چه برای سایر افراد در نظر گرفته‌است. مورد بعدی اینکه خودرو نیز برای اجاره از طرف هتل در نظر گرفته شده‌است. و مورد دیگر در رابط با وسایل نقلیه عمومی است که در صورت نیاز می‌توانید هم بلیط و هم برنامه زمانی مربوط به آن را از هتل درخواست کنید که این این ویژگی نیاز به پرداخت هزینه مجزای خود را دارد.

اگر به خدمات نظافتی و بهداشتی اهمیت ویژ‌ه‌ای می‌دهید بهتر بدانید که نطافت روزانه در هتل در بهترین کیفیت انجام می‌شود و همچنین خدمات مربوط به لاندری و خشکشویی نیز برای مسافران ارائه می‌شود. اگر کودکان شما در این سفر با شما همراه هستند خیالتان راحت باشد زیرا هتل خدمات خاصی در نظر گرفته تا کودکان در محیطی مخصوص به خود بازی و تفریح کنند. صندوق امانات موجود در هتل می‌تواند لوازم و مدارک با ارزش شما را مصون نگه دارد. یک استخر سر پوشیده در داخل هتل وجود دارد که برای همه سنین مناسب است.

خدمات دربانی و پذیرش ۲۴ ساعته نیز در هتل وجود دارد. علاوه بر استخر هتل دارای باشگاه ورزشی نیز هست و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. فکس و فتوکپی با هزینه اضافی برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. برای صحبت کردن در هتل باید انگلیسی یا فیلیپینی بدانید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل از استاندارد بالایی برای اقامت برخوردار هستند. تمام لوازم موجود در چیدمان درجه یک هستند و شما می‌توانید در تختها و مبلمان راحت آن‌ها اقامت دلنشینی را تجربه کنید. کف اتاق‌ها فرش‌های درجه یک دارد و پنجره‌های بزرگ واحدها می‌تواند چشم انداز بسیار زیبایی را به واحدها ببخشند. در واحدهای هتل Citadines Salcedo Makati Manila شما شاهد حمام و سرویس بهداشتی مخصوص برای هر واحد هستید. علاوه بر موارد گفته‌شده واحدهای هتل دارای اتو هستند. انواع واحدهایی که می‌توانید در این هتل اجاره کنید شامل:

• آپارتمان استودیو
• آپارتمان دلوکس با یک اتاق خواب
• اتاق دابل استودیو
رستوران هتل

هتل دارای رستوران مجهز و تمیزی است که تمام وعده‌های غذایی را برای مسافران در بهترین درجه از کیفیت آماده می‌کند.

فاصله هتل سیتادینز سالسدو ماکاتی مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا شهربازی استار سیتی مانیل: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای باکلاران: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر رویاهای مانیل: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه سانتیاگو: ۹.۵ کیلومتر


هتل Citadines Salcedo Makati Manila

هتل Citadines Salcedo Makati Manila

هتل Citadines Salcedo Makati Manila

هتل Citadines Salcedo Makati Manila

هتل Citadines Salcedo Makati Manila

هتل Citadines Salcedo Makati Manila

هتل Citadines Salcedo Makati Manila

هتل Citadines Salcedo Makati Manila
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار