gardeshban.ir

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از صادر شده بودن مجوز نشست پرواز ارومیه-اربیل در فرودگاه این شهر از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عراق خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۹۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱-1401 April 14
گردشبان (gardeshban.ir) :



بعدازظهر روز گذشته پرواز مسافری ارومیه-اربیل در اقلیم کردستان عراق برای نخستین بار از سوی شرکت هواپیمایی آتا برگزار شد که علی رغم داشتن مجوز برقراری این پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عراق، به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها از سوی فرودگاه اربیل، این پرواز به ارومیه برگشت.

میراکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در همین خصوص گفت: سازمان هواپیمایی کشوری عراق مجوز پرواز مذکور را صادر کرده بود ولی فرودگاه مقصد (اربیل کردستان عراق) اجازه فرود نداده بود که هواپیمای مذکور مجبور به بازگشت به ارومیه شد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، مسافران این پرواز ارومیه‌ای بودند که با ابطال پرواز مذکور، به منازل خود بازگشتند.

همچنین حادثه مشابهی برای هواپیمایی پویا رخ داده بود که علی رغم داشتن مجوز لندینگ در فرودگاه اربیل اقلیم کردستان عراق از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عراق، مسئولان فرودگاه اربیل اجازه فرود به هواپیمای این شرکت را ندادند.

پویا ایر می‌گوید هواپیمای مسافری این شرکت هواپیمایی به فرودگاه مبدأ در ارومیه بازگشته است؛ همچنین این شرکت از محق بودن خود برای شکایت از فرودگاه اربیل نزد مراجع قضائی خبر داد.




مهر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار