gardeshban.ir

هتل سه ستاره دیونیس وارنا با ارائه ترکیبی ایده آل، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۴۲۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱-1401 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سه ستاره دیونیس وارنا با ارائه ترکیبی ایده آل، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی ارائه می‌دهد. این هتل در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد و ۱۱ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. ساختمان مدرن جدید، در ۲۰۰ متری مرکز شهر قرار دارد. وارنا یک شهر بندری و استراحتگاه ساحلی در دریای سیاه بلغارستان است. 

این شهر به دلیل "طلای وارنا"، جواهرات ۶۰۰۰ ساله تراسیایی که در یک گورستان کشف شده است، و در داخل موزه باستان شناسی به همراه آثار باستانی یونانی، رومی و عثمانی به نمایش گذاشته شده است، مشهور است. 

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب، مانند موزه باستان شناسی وارنا، باغ دریایی، باغ وحش وارنا، کلیسای کاتولیک مفهوم معصوم و کلیسای حواری ارمنی سنت سرکیس، میهمانان می‌توانند به راحتی برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های وارنا را تجربه کنند. 

هیچ کاری برای انجام دادن در این منطقه کم نیست، می‌توانید بناهای تاریخی و مجسمه‌های معروفی مانند پارک بنای دوستی بلغارستان و شوروی، بنای یادبود تزار کالویان و بنای یادبود استفان کارادژا را کشف کنید. 

از دیگر جاذبه‌های منطقه می‌توان به آکواریوم وارنا و آکواپولیس اشاره کرد. فرودگاه وارنا ۷.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کشور بلغارستان و شهر وارنا را داشته باشید، هتل Dionis Hotel Varna گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل دیونیس وارنا

در طول اقامت خود، می‌توانید از برخی از امکانات ارائه شده، از جمله میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و دربان استفاده کنید. میهمانان هتل دیونیس نیز می‌توانند از سالن استراحت واقع در محل لذت ببرند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. 

اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل Dionis Hotel Varna در دسترس است. کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به طور رایگان استفاده کنند. خدمات شاتل فرودگاهی نیز در دسترس است. هتل دارای محیطی تمیز و دلنشین است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. 

علاوه بر خدمات ذکر شده، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان مجرب و کاربلد هتل به زبان‌های انگلیسی و بلغاری مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل Dionis Hotel Varna دارای انواع اتاق‌های دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دبل دارای بالکن و استودیو است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. وای فای رایگان به میهمانان ارائه می‌شود و اتاق‌های هتل دیونیس دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و مینی‌بار هستند. هر یک از اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی است و لوازم بهداشتی رایگان و حوله در آن‌ها وجود دارد.

رستوران هتل

هتل Dionis Hotel Varna فاقد رستوران است. اگر به دنبال یک رستوران مدیترانه‌ای خوب هستید، از تراس دریا، مستر بابا یا ال کاپان دیدن کنید، که همگی در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند. یک بار در هتل وجود دارد که می‌توانید در آن با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل دیونیس وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا کلیسای جامع ارتدوکس شرقی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی وارنا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم وارنا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ دریایی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وارنا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ اگزینو گراد: ۸.۷ کیلومتر


هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna

هتل Dionis Hotel Varna
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار