gardeshban.ir

صمد عزیز نژاد در سفر به استان آذربایجان شرقی بر ارایه خدمات به شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۴۴۷۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱-1401 April 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر ارایه خدمات به شرکت های دانش بنیان


به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، عضو هیات مدیره  در نشست هم اندیشی همت ملی و بررسی عملکرد شعب تابعه استان آذربایجان شرقی که با حضور عادل غلامی رییس اداره امور شعب استان ، روسای حوزه ها ، اعضای کارگروه  همت ملی  و دیگر مسئولان برگزار شد؛ گفت: قدمت و شخصیت اجتماعی بانک ملی ایران بسیار ارزنده است و افزایش و تداوم مذاکرات و تعاملات با مشتریان در راستای جذب منابع ، وصول مطالبات و مدیریت اعطای تسهیلات ، به عنوان یکی از راهکارهای عملیاتی در طرح همت ملی بسیار حائز اهمیت است .

عزیز نژاد در بخشی از سخنان خود در راستای بهبود وضعیت نقدینگی بانک، فروش اموال و املاک مازاد را  به عنوان یکی از ابزارهای بهبود ناترازی بانک عنوان کرد.

وی در ادامه به نقش شرکت های دانش بنیان اشاره  و تاکید کرد: امروز دنیا به سمت  دانش بنیان ها حرکت کرده است و  میهن عزیز ما وفق منویات مقام معظم رهبری از این موضوع مستثنی نبوده از همین رو بانک ملی ایران  با استفاده از ظرفیت های جدید و همچنین با  حمایت روزافزون خود از  این شرکت ها ، در زمینه های تولیدی کشور به ویژه در بخش های صنایع و کشاورزی ، نقش مهمی را ایفا می کند.

در ادامه  این جلسه عادل غلامی ، رییس اداره امور شعب  به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع و مصارف استان پرداخت و به برخی از مشکلات عمده همکاران استان به ویژه کسری کادر ، اشاره کرد .

در پایان  جلسه اعضای کارگروه همت ملی نیز به ارایه آخرین وضعیت منابع و مصارف به تفکیک شعب ممتاز ، حوزه ها و سایر شعب تابعه استان پرداختند و  اقدامات انجام شده و برنامه های آتی خود را بیان کردند.

صمد عزیز نژاد در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز گفت : بانک ملی ایران همواره سعی دارد در خدمت مردم ایران باشد و امیدوارم با حمایت و توجه دستگاه های دولتی به این بانک بیش از پیش و با قدرت و توان بیشتر در  عمل به  مسئولیت های اجتماعی خود گام بردارد.

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نیز از خدمات بانک ملی ایران در استان قدردانی کرد و گفت : این بانک همواره حامی صنایع  در کشور است و در جهت ارائه خدمات به مردم تلاش می کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار