gardeshban.ir

هتل Champerret Elysées Paris یک هتل ۳ ستاره در پاریس است که برای میزبانی از مسافران به بهترین سبک ممکن طراحی و مجهز شده است.
کد خبر: ۵۴۴۷۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱-1401 April 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل Champerret Elysées Paris یک هتل ۳ ستاره در پاریس است که برای میزبانی از مسافران به بهترین سبک ممکن طراحی و مجهز شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا شهر جادویی پاریس و منطقه و علی الخصوص منطقه توریستی مشهور آن را کشف کرده و از تفریح و گردش در این شهر زیبا لذت ببرید. 

به محض ورود مهمانان، کارکنان و پرسنل با مهارت حرفه‌ای و مهمانوازی فرانسوی که دارند به خوبی به شما کمک می‌کنند تا در هتل ساکن شوید و اقامت زیبایی را در آن تجربه کنید. 

شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما یا خرید تور در این هتل اقامت داشته باشید و از فضای دوستانه و موقعیت مکانی بی‌نظیر آن لذت ببرید. خدمات هتل به صورت این به صورت شبانه روزی در دسترس هستند و اقامتی آرام و بدون دردسر را برای شما تضمین می‌کنند.

با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به اماکن معروف و گردشگری شهر پاریس از جمله خیابان شانزه لیزه، برج ایفل، طاق پیروزی و… دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن در نزدیکی هتل یک نانوایی، چنذین فروشگاه و چندین اغذیه فروشی وجود دارند که می‌توانند تمام نیازهای مهمانان را در زمان اقامت برطرف کنند. 

هتل چامپرت الیسیز پاریس پرسنل بسیار مهربان و دلسوزی دارد که تمام تلاش خود را برای رضایت بیشتر مهمانان به کار می‌برند و همین مسئله یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل است که هرساله مسافران زیادی را به سمت خود روانه می‌کند.

امکانات هتل چامپرت الیسیز پاریس

هتل چامپرت الیسیز پاریس محیطی بسیار تمیز و پاکیزه و در عین حال زیبا و دوست داشتنی دارد. تمام ویژگی‌های موجود در این هتل نسبت به هزینه پرداختی بسیار فوق العاده هستند و از اقامت در این هتل شگفت زده خواهید شد. فضایی صمیمی، زیبا و سرشار از آرامش موجود در هتل در کنار موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد مجموعه جذاب را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند و اگر به دنبال این هستید که با هزینه‌ای کمتر یک اقامت ایده آل را در قلب شهر رویایی پاریس تجربه کنید، بدون شک این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. 

با اقامت در هتل Champerret Elysées Paris می‌توانید به راحتی و با پیاده روی‌های نسبتا کوتاه به اکثر اماکن معروف شهر پاریس دسترسی داشته باشید و یا با استفاده از امکانات مترو که ایستگاه آن دقیقا در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته است به هر نقطه‌ای از شهر پاریس که مایل هستید دسترسی داشته باشید. 

هتل برای مهمانان معلول امکان دسترسی با ولیچر را فراهم کرده است و همچنین امکاناتی مانند علائم لمسی، سینک حمام پایین و… نیز برای اقامت راحت مسافرانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته است.

خدمات هتل چامپرت الیسیز پاریس

پرسنل هتل Champerret Elysées Paris در تمام ساعات شبانه روز به خوبی از ورود مهمانان به این هتل استقبال می‌کنند. 

علاوه بر اینکه فضاهای عمومی و مشترک هتل همیشه تمیز هستند، این هتل دارای خدمات خانه داری نیز هست و تمیزی و نظافت تمام واحدهای اقامتی را نیز برای مهمانان تضمین می‌کند. مهمانان می‌توانند از خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو در هتل بهره‌مند شوند و برای نگهداری از اشیاء گرانقیمت خود نیز می‌توانند از خدمات صندوق امانات استفاده کنند. هتل چامپرت الیسیز پاریس دارای نگهبانی ۲۴ساعته است و خیال مسافران را به طور کامل از جهت امنیت و آرامش موجود در هتل آسوده می‌کند. 

صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس برای مهمانان سرو می‌شود و مسافران می‌توانند در صورت تمایل صبحانه را در اتاق خود میل نمایند. از دیگر خدمات موجود در این هتل نیز می‌توان به میز تور، خدمات دربان، هشدارهای امنیتی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل چامپرت الیسیز پاریس

تنوع واحدهای اقامتی هتل Champerret Elysées Paris سبب می‌شوند که مسافران برای اقامت گزینه‌های متفاوتی داشته باشند. واحدهای کوچک این مجموعه دوست داشتنی و جذاب هستند و با فضای دلنشینی که دارند می‌توانند احساس خوبی را به مهمانان ارائه دهند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق سوپریور دونفره، اتاق دونفره سنتی، اتاق سوپریور توئین، اتاق دوقلو استاندارد، اتاق دونفره مجاور و اتاق یک نفره اقتصادی اشاره کرد که امکاناتی مانند حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله هتل چامپرت الیسیز پاریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

فاصله تا طاق پیروزی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان شانزه لیزه: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام: ۵.۴ کیلومتر


هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris

هتل Champerret Elysées Paris
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار