gardeshban.ir

ازسوی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر/
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از ترافیک مسافر و کمبود اقامتگاه از شمال تا غرب کشور خبر داد و از مسافران خواست در مدت زمان باقی مانده از تعطیلات نیمه تیرماه، با درنظر گرفتن شهرهای شلوغ، سفر خود را مدیریت کنند تا با محدودیت اقامتگاه مواجه نشوند.
کد خبر: ۵۴۴۸۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱-1401 April 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهرهای شلوغ و پرمسافر اعلام شد


سیدمصطفی فاطمی آخرین وضعیت سفر در تعطیلات عید قربان را این‌گونه تشریح کرد: شهرهای شمالی مطابق همیشه با انبوه مسافر مواجهند، اما در این تعطیلات با ترافیک مسافر و افزایش رزرو اقامتگاه‌ها در شهرهای شمال غربی و غربی کشور نیز مواجهیم که مدیریت مسافران را می‌طلبد تا با کمبود اقامتگاه مواجه نشوند.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی افزود: سرعین در استان اردبیل و بانه در استان کردستان درحال حاضر با کمبود اقامتگاه مواجه هستند و ظرفیت مسافر در این شهرها از همان ابتدای تعطیلات تکمیل شد.  

فاطمی سپس به استان‌هایی که با ترافیک مسافر مواجه شده‌اند و فضای کمتری برای اقامت مسافران دارند، اشاره کرد و گفت: در استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، همدان، گیلان و مازندران، بیش از ۹۰ درصد ظرفیت اقامتگاه‌ها تکمیل شده و در استان‌های قزوین، کرمانشاه، گلستان، چهارمحال و بختیاری و همچنین کهگیلویه و بویراحمد، کمتر از ۲۰ درصد جای خالی برای اقامت مسافران وجود دارد.  



ایسنا
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار